• 2
  • 3
2011-08-18, 23:18
Medlem
Fattar inte alla som säger "drama queen" eller liknande! Ens problem är väl inte heller mindre ifall man är ung?? Vad garanterar oss unga att det inte bara kommer fortsätta i samma spår.

Förövrigt så känner jag igen mig i det du skriver väldigt mycket. Det jag känner att jag längtar efter är faktiskt ifall jag tänker efter inte att dö, utan att verkligen leva. Jag vill bli fri släppa all jävla rädsla och hat för människor, lära mig njuta av andras närvaro och helt enkelt lära mig leva på ett sätt som inte gör att jag slutar vid 27.

Är själv 19 idag.
Citera
2011-08-18, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av letmebeme
20 år misslyckad. Inget körkort, inget jobb, ingen utbildning. Inga vänner. Ingen pojkvän. Hatar att bo hemma. Stör mig på allt och alla. Hatar att vara beroende av föräldrar. Hatar att jag är beroende av allt. Dator, telefon, alkohol, droger. Kan inte hålla i pengar. Äter inte bra. Har gått 3 veckor då jag bara ätit ägg och ost. Förstår inte världen och världen förstår inte mig. Sitter tyst i sociala sammanhang. Tycker att ingenting är intressant. Trodde först att det berodde på de vänner jag hade, deras samtalsämnen. Men nu märker jag att jag inte tycker att det finns en enda intressant människa. Pratar om skola, om saker som hänt i helgen. Och jag känner JAHA. Finns ingenting att säga om det liksom. Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att strippa eller sno pengar och lämna allt. Åka utomlands. Eller dö. Eller knarka. Kämpar varje dag med att ens orka göra någonting. När jag väl gör någonting blir jag skittrött och vill bara sova. Var på fest i helgen, jag minns ingenting. Tyckte att det var skittråkigt, tjejer jag var där med kan sitta och prata om kvällen i flera timmar. Jag undrar, var vi på samma fest? Lever vi i samma värld? Pappa som jag bor med går mig på nerverna. Han kommer och frågar 100000 ggr per dag vad jag gör. Jag tycker att alla är äckliga. Vill vara själv. Samtidigt vill jag inte vara själv. NEJ. Jag orkar inte mer.

Jag e singel ne men seriöst finns mkt att leva för. Finns många kurser du kan ta för att träffa nya personer. Om 20 år kom igen då kommer du vara på en helt annan plats du kommer ha utbildning. DU komemr ha jobb körkort och nära vänner. DU kan ha detta om 2-3 år också. Jag sj e singel har hyfsad vänkrets ( fick de flesta när jag började plugga på folkhögskola) Bor hemma och söker jobb e 22. Kommer gå små kurser i höst. Har ett vikariat. Det gäller att få en platt form

Har haft ätstörningar e smal e 181 cm och väger 62 kg. Har flera andra problem. E också "beroende " av dator tv böcker film har haft/ har psykiska problem då jag ständigt nedvärderar mig själv och ibland kan jag bli obekväm i sociala situationer.
Det kommer att lösa sig se det positiia testa något nytt. Man kan alltid hitta nya vänner och möjligheter
Senast redigerad av captengrogg 2011-08-18 kl. 23:23.
Citera
2011-08-19, 12:33
Bannlyst
"""" EVERY WARRIOR OF LIGHT HAS FELT AFRAID OF GOING INTO BATTLE

Every warrior of light has, at some time in the past, lied or betrayed someone.

Every warrior of light has tradden a path that was not his

Every warrior of light has suffered for the most trivial of reasons

Every warrior oflight has, at least once, believed that he was not a warrior of light.

Every warrior of light has failed in his spiritual duties.

Every warrior of light has said "yes" when he wanted to say "no"

Every warrior of light has hurt somone he loved.

THAT IS WHY HE IS A WARRIOR OF LIGHT, BECAUSE HE HAS BEEN THROUGH ALL THIS AND YET HAS NEVER LOST HOPE OF BEING BETTER THAN HE IS. """"""
Citera
2011-08-19, 13:48
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
20 år misslyckad

Citat:
Jag är 19 år.

19 eller 20 år gammal?

Citat:
Hade jättemånga vänner innan, bra i skolan, pojkvän. Nu har jag ingenting.

Hur kommer det sig att du inte har kvar dina vänner då?

Citat:
"""" EVERY WARRIOR OF LIGHT HAS FELT AFRAID OF GOING INTO BATTLE

Every warrior of light has, at some time in the past, lied or betrayed someone.

Every warrior of light has tradden a path that was not his

Every warrior of light has suffered for the most trivial of reasons

Every warrior oflight has, at least once, believed that he was not a warrior of light.

Every warrior of light has failed in his spiritual duties.

Every warrior of light has said "yes" when he wanted to say "no"

Every warrior of light has hurt somone he loved.

THAT IS WHY HE IS A WARRIOR OF LIGHT, BECAUSE HE HAS BEEN THROUGH ALL THIS AND YET HAS NEVER LOST HOPE OF BEING BETTER THAN HE IS. """"""

Vad hjälper det att citera en bögig text? Du är väl knappast någon "ljusets krigare"? Och på dig låter det ju snarare som att du har förlorat hoppet. Om man ska följa det där citatet så är ju fan 80% av Sveriges befolkning "Warriors of light".
Citera
2011-08-19, 17:05
Bannlyst
19 år.
Har kvar vissa. Dock är det inte samma sak som tidigare. Har tagit droger och varit i psykos. Därav har jag inte varit direkt tillgänglig de senaste 3åren. Vi har träffats, jag minns ingenting. Och de har inte kunnat prata med mig. Har missat mycket.

Jaja, k'nde bara för att posta den. Tyckte den var ganska fin. Var väl inte direkt en text Om Mig.
Citera
2011-08-19, 17:06
Bannlyst
och ja, det är nog det som är hela grejen. ALla är warriors, alla är människor.
Citera
2011-08-20, 02:34
Medlem
Whatshappenings avatar
Citat:
20 år misslyckad. Inget körkort, inget jobb, ingen utbildning. Inga vänner. Ingen pojkvän. Hatar att bo hemma. Stör mig på allt och alla. Hatar att vara beroende av föräldrar. Hatar att jag är beroende av allt. Dator, telefon, alkohol, droger. Kan inte hålla i pengar. Äter inte bra. Har gått 3 veckor då jag bara ätit ägg och ost. Förstår inte världen och världen förstår inte mig. Sitter tyst i sociala sammanhang. Tycker att ingenting är intressant. Trodde först att det berodde på de vänner jag hade, deras samtalsämnen. Men nu märker jag att jag inte tycker att det finns en enda intressant människa. Pratar om skola, om saker som hänt i helgen. Och jag känner JAHA. Finns ingenting att säga om det liksom. Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att strippa eller sno pengar och lämna allt. Åka utomlands. Eller dö. Eller knarka. Kämpar varje dag med att ens orka göra någonting. När jag väl gör någonting blir jag skittrött och vill bara sova. Var på fest i helgen, jag minns ingenting. Tyckte att det var skittråkigt, tjejer jag var där med kan sitta och prata om kvällen i flera timmar. Jag undrar, var vi på samma fest? Lever vi i samma värld? Pappa som jag bor med går mig på nerverna. Han kommer och frågar 100000 ggr per dag vad jag gör. Jag tycker att alla är äckliga. Vill vara själv. Samtidigt vill jag inte vara själv. NEJ. Jag orkar inte mer.

Amagad, jävla sosse. Skaffa en utbildning och ett bra jobb. Och lägg av med drogerna för i helvete.
Citera
2011-08-20, 04:21
Bannlyst
tar inga droger idag jävla idiot. läs inte minjävlatråd
Citera
2011-08-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatshappening
Amagad, jävla sosse. Skaffa en utbildning och ett bra jobb. Och lägg av med drogerna för i helvete.

lol
Senast redigerad av Redrum420 2011-08-21 kl. 19:29.
Citera
2011-08-21, 19:26
Medlem
vad hände med the warrior of light? begick hon självmord?
Citera
2011-08-22, 02:25
Bannlyst
hon har kämpat. hon begår självmord imorgon. om hon inte fegar ur som vanligt. nej, inte denna gången.
allt hänger på ett telefonsamtal.
hon är trött på allt i hela världen och ser inget ljus i framtiden
ser ingen förbättring och orkar inte kämpa mer
hon har förlorat personen hon älskar
sårat alla hon känner
förlorat sig själv
hon förstår ingenting av de enklaste sakerna som var så självklara tidigare
hon förstår inte relationer
hon förstår inte människor
hon är redan död
Citera
  • 2