Jag förstår inte varför man inte bara kan ta det i nån tråd i laidback. Går säkert fixa nån tråd i den delen där vi kan ta all halvdiskussion.
Lika bra att säga vad jag tycker och vad jag försöker göra som moderator här innan folk börjar spekulera.
Cannabis-delen har för mig varit ett ställe på flashback jag inte spenderat mycket tid i. I början av forumkarriären så ville jag slå ett slag för att cannabis ska bli lagligt(vilket jag självklart är för) och diskuterade mycket om det. Efter ett tag så dog denna låga ut av nån anledning, kanse var den där tusonde "köpt bra röka, hur mycket ska jag ta"-tråden som fick det att rinna över.
Jag började som opiat-moderator för någon månad sen och har efter det tagit på mig mer uppgifter, b.la cannabis-delen då jag är helt säker på att det kan fungera bättre. Anledningen till att jag är snabb att kasta vissa trådar i papperskorgen är att det inte tillför något eller att ämnet redan diskuteras i en annan tråd som känns relevant.
Vill se fler samlingstrådar för att få ner antalet trådstarter likt "vart hittar jag knatch i ludvika", samtidigt will jag se mer trådar med
intressanta och
innovativa fråeställningar.
Det är bara skicka mig ett PM om det är något