Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Att
låsa tråden för att det
inte går att debattera ämnet går ju rakt
emot FBs principer så det
görs väldigt sällan, för att
underdriva.
Att
låsa och rensa tråden kommer säkert att ske om
modsen i berörd avdelning anser det nödvändigt så jag kan bara ge ett
generellt råd:
fortsätt skicka RP på såna inlägg så
underlättar du iaf jobbet för de
stackarna.

Varför har då tråden låsts
tre nätter på raken?
Och görs detta ofta? Och varför då, i sådana fall? Detta syndrom har jag annars bara stött på i bloggar...
Och var/ till vem "RP: ar" man om två(!?)mod. i samma kategori låser en och samma tråd i samma ämne tre nätter på raken och släcker ned sig själv efter att ha skrivit i tråden att den släcks ned för att "
tråden ska rensas"(för att öppnas därefter återigen på morgonen därpå...)?
Har man två mod. som kör enligt samma mönster/ som kör efter sin egna(?!) agenda så var/ till vem skall då en medlem, påläst om alla regler och lagar och "principer" på fb, DÅ vända sig? Ska man göra samma sak kanske som ts i gällande tråd enligt fb:s reglemente helt rätt och korrekt
tvingas göra.............?
Eller vilka ÄR egentligen dessa "stackare" och som du talar om?
Och vaddå "fortsätta RP: a"?
Ska de pålästa om reglerna här medlemmar anmäla inlägg som kommer in på en tråd redan brytande mot flertalet regler?
Skojar ni/ du?
Eller?!
Eller gäller det att "generalisera" om de "principer" som gäller på fb?
Ska man låta sig: Generas eller degenereras eller disciplineras? Eller bara förbliva ett as så där största i allmänhet?
flAShback, eller?

Sorry, men bara läst lite slött, här och var nu, typ 50 inlägg eller så, men kände mig skitnödig nog, jag med, att fritt som medlem utnyttja/ ÖVERDRIVA det "Fria ordet".
Tack för självmORDET och ber om ursäkt för att inte vara av den typen av Tom as som fb uppenbarligen vill ha/ eftersträvar.