2011-08-16, 13:47
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Nån som känner till affärer med dr martens i närheten av dessa städer?? Kommer ihåg den gamla goda tiden när var och varannan skoaffär hade det, men nu verkar det bli rätt knepigt... Mitt sista hopp stod till kronan i karlskrona men där är det tydligen slut också.
Citera
2011-08-16, 15:10
Medlem
Falconbacks avatar
Det blir svårt att hitta i butik, beställ från shock istället, och om du är osäker på storleken så mät fötterna och följ tabellen på shock (alla andra tabeller visar 1+ cm för mycket, skulle haft för stora skor om jag inte beställde från shock)
Citera
2011-08-16, 16:37
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Mjo, det är just det att jag helst vill prova innan jag köper, men i värsta fall får det väl bli en beställning...
Citera
2011-08-16, 16:52
Medlem
damnLFOs avatar
inne på baronen fanns för 10 år sen en affär som sålde både Underground och dr Martens. Jag köpte i vintras nya martens på en skoaffär ute på giraffen. Annars är det väl bara att kika runt i alla ansamlingar av affärer; ölands köpstad, giraffen, baronen, hansa.
Citera
2011-08-17, 19:33
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
inne på baronen fanns för 10 år sen en affär som sålde både Underground och dr Martens. Jag köpte i vintras nya martens på en skoaffär ute på giraffen. Annars är det väl bara att kika runt i alla ansamlingar av affärer; ölands köpstad, giraffen, baronen, hansa.

Jo, för 10 år sedan var på den gamla goda tiden ;-) giraffen alltså?? detta ska kollas upp!! vet du vad affären heter??
Citera
2011-08-21, 21:04
Medlem
blackspiders avatar
Har också sett och provat Dr Martens i en skoaffär på Baronen. Detta var för ca 2 år sedan.
Citera
2011-08-22, 13:56
Medlem
kufits88s avatar
Var på baronen i somras, det fanns dr martens på kompaniet(tror jag det var).
Citera
2011-08-22, 20:41
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Oh fan, då kanske dom har tagit sitt förnuft tillfånga och börjat sälja vettiga skor här igen... ska kolla på baronen så fort som möjligt
Citera
2011-08-25, 14:14
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kufits88
Var på baronen i somras, det fanns dr martens på kompaniet(tror jag det var).

Du hade helt rätt, ringde och kollade med kompaniet, och mycket riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in