Nån som känner till affärer med dr martens i närheten av dessa städer?? Kommer ihåg den gamla goda tiden när var och varannan skoaffär hade det, men nu verkar det bli rätt knepigt... Mitt sista hopp stod till kronan i karlskrona men där är det tydligen slut också.
Det blir svårt att hitta i butik, beställ från shock istället, och om du är osäker på storleken så mät fötterna och följ tabellen på shock (alla andra tabeller visar 1+ cm för mycket, skulle haft för stora skor om jag inte beställde från shock)
inne på baronen fanns för 10 år sen en affär som sålde både Underground och dr Martens. Jag köpte i vintras nya martens på en skoaffär ute på giraffen. Annars är det väl bara att kika runt i alla ansamlingar av affärer; ölands köpstad, giraffen, baronen, hansa.
inne på baronen fanns för 10 år sen en affär som sålde både Underground och dr Martens. Jag köpte i vintras nya martens på en skoaffär ute på giraffen. Annars är det väl bara att kika runt i alla ansamlingar av affärer; ölands köpstad, giraffen, baronen, hansa.
Jo, för 10 år sedan var på den gamla goda tiden ;-) giraffen alltså?? detta ska kollas upp!! vet du vad affären heter??
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!