2011-10-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
You wish, Kenty...

Har för mig att kvinnan beskrevs som 55+, liten, mager och "skintorr" med krullpermanent.

Jag kan vara ute cykla nu, men orkar inte leta upp inlägget.

Hon var tydligen kvinnlig till utseendet,lite mörk i rösten,antagligen från cigg och "whiskey" men anars ingen tvekan om att hon va kvinna enligt min vän som jobbat med henne.
Citera
2011-10-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flawiiia
Hon var tydligen kvinnlig till utseendet,lite mörk i rösten,antagligen från cigg och "whiskey" men anars ingen tvekan om att hon va kvinna enligt min vän som jobbat med henne.

Stämmer det att hon var liten och smal?
Så det här med GMs gay-självförsvar kanske kan avfärdas?
Citera
2011-10-25, 20:34
Medlem
Citat:

typ 1,55-1,60 kanske 50-60 kg...har själv inte sett henne men har 2 bekanta som visste vem hon var på olika vis.
men hon var inte stor,syndes att hon levt ett tufft liv men inge mer som var annorlunda med henne.
Är själv närstående med GM och hans föredetta flickvän och jag vet att hon var inte mkt större än henne och ex:et är ca 1,50.
Citera
2011-10-25, 21:27
Medlem
Citat:

Enligt åklagaren och förundersökningen var hon 1,60 och vägde 54 kg. Enligt GM:s egna uppgifter var han någonstans kring 1,70 (någonting) och vägde mellan 82-84 kg. Storleksskillnaderna är ganska markanta.

GM hävdade dock hela rättegången att han redan från första början var övertygad om att det var en man, med jeans och vit t-shirt, lätt skäggig i ansiktet, mörk (manlig) röst och rörde sig på ett manligt sätt. Hon var enligt förundersökningen den aktuella kvällen klädd i vita trekvartsbyxor och vit blus. Dessutom hade hon örhängen på sig.

Att notera är att GM i ett av förhören har refererat till henne som "transsexuell" men vid förhöret i rättegången menade han på att han uppfattat personen som en "fjollbög", vilket var enda ordet han kom på för det (han försökte hitta något lämpligare ord först men kom inte på något).
Citera
2011-10-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlingsplan
Enligt åklagaren och förundersökningen var hon 1,60 och vägde 54 kg. Enligt GM:s egna uppgifter var han någonstans kring 1,70 (någonting) och vägde mellan 82-84 kg. Storleksskillnaderna är ganska markanta.

GM hävdade dock hela rättegången att han redan från första början var övertygad om att det var en man, med jeans och vit t-shirt, lätt skäggig i ansiktet, mörk (manlig) röst och rörde sig på ett manligt sätt. Hon var enligt förundersökningen den aktuella kvällen klädd i vita trekvartsbyxor och vit blus. Dessutom hade hon örhängen på sig.

Att notera är att GM i ett av förhören har refererat till henne som "transsexuell" men vid förhöret i rättegången menade han på att han uppfattat personen som en "fjollbög", vilket var enda ordet han kom på för det (han försökte hitta något lämpligare ord först men kom inte på något).

Om han nu var så "bögrädd" varför i hela helvetet tar han då med sig denna dam/man hem?? Bullshit av rang.
Citera
2011-10-25, 21:37
Medlem
Crimphris avatar
Finns några (fungerande) länkar till BO's utseende?

Med tanke på hur man skriver om GM's reaktion på att det var en kvinna gör iaf mig sjukt nyfiken.
Citera
2011-10-25, 21:59
Medlem
afvongreves avatar
Det här var komplicerat. Han trodde först att han tagit med sig en man hem, sen blev han förbannad när det visade sig vara en kvinna...
Citera
2011-10-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri

Med tanke på hur man skriver om GM's reaktion på att det var en kvinna gör iaf mig sjukt nyfiken.

Du är inte den enda som är nyfiken på det..
Citera
2011-10-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri

Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det här var komplicerat. Han trodde först att han tagit med sig en man hem, sen blev han förbannad när det visade sig vara en kvinna...

Som jag uppfattade situationen under rättegången så är GM:s inställning till det hela att han vidhåller att han under hela kvällen (inklusive under själva våldshandlingen och efteråt) trott att det var en man. Han har alltså inte fått det klarlagt för sig att det faktiskt var en kvinna någon gång under deras samtal eller umgänge den kvällen/natten. Att det rörde sig om en kvinna är något han fått klart för sig först i efterhand.

Vidare ska jag åter poängtera att GM:s inställning till själva dådet är att det var en reaktion till följd av att han kände sig trängd och hotad av BO, som han uppfattade som en man, när denna ställde sig lutad ovanför honom, smekte honom på kinden och sa: "men jag vill ju stanna kvar här och mysa med dig". Det ska då ha utlöst en reaktion, kopplad till det sexualövergrepp som GM blivit utsatt för av en annan man för 12 år sedan, som han själv uttryckte det under förhöret.
Citera
2011-10-25, 22:46
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Som jag uppfattade situationen under rättegången så är GM:s inställning till det hela att han vidhåller att han under hela kvällen (inklusive under själva våldshandlingen och efteråt) trott att det var en man. Han har alltså inte fått det klarlagt för sig att det faktiskt var en kvinna någon gång under deras samtal eller umgänge den kvällen/natten. Att det rörde sig om en kvinna är något han fått klart för sig först i efterhand.

Vidare ska jag åter poängtera att GM:s inställning till själva dådet är att det var en reaktion till följd av att han kände sig trängd och hotad av BO, som han uppfattade som en man, när denna ställde sig lutad ovanför honom, smekte honom på kinden och sa: "men jag vill ju stanna kvar här och mysa med dig". Det ska då ha utlöst en reaktion, kopplad till det sexualövergrepp som GM blivit utsatt för av en annan man för 12 år sedan, som han själv uttryckte det under förhöret.

Då verkar det ju väldigt smart att ta med sig en "man" hem och börja laga mat mitt i natten
Citera
2011-10-25, 22:51
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Då verkar det ju väldigt smart att ta med sig en "man" hem och börja laga mat mitt i natten
Tycker det stärker hans version faktiskt. Visst är det troligare att man fräser upp ett 6-pack ägg och micrar för gamla hotdogs om man tror att man ska supa hela natten lång, än om man tror att det skall bedrivas älskog med kvinnlig sjukpensionär.
Citera
2011-10-25, 22:53
Medlem
Citat:

Men om han nu trodde/visste!? att det var en man och var så "äcklad" av bögar varför ta med sig denne hem??? Något som inte stämmer.
Pratade med GM,s ex ikväll och hon sa att han enligt hennes upplevelser med honom aldrig skulle röra eller ens åka taxi med en bög.
Och han hade då inte berättat något om nå sexuelt med en man,däremot hade han en vän som satte dit GM för hasch innehav och som var homosexuell,blev nån rättegång om detta trodde hon,ca 12 år sedan. Men dom var vänner innan och utav detta hatade han bögjävlar(hans ord)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in