2011-08-16, 01:45
Medlem
Maverick81s avatar
Har gjort ett fel i grundinställningen (lägga till en e-post) till outlook och nu kommer jag ingenstans.
Öppnar jag det kommer bara "konfigurerar outlook-konto" sen felmeddelande att den inte kan öppna Exchange.
Har försökt med att lägg till med outlook.exe /firstrun. Funkar inte.
Avinstallera sen installera på nytt funkar inte heller, verkar komma ihåg mina inställningar.
Jag vill helt enkelt att det ska öppnas som om det är första gången har inget som går förlorat eftersom jag aldrig fått ordning på den.

Har Windows 7 om det hjälper.

Tacksam för svar.
Citera
2011-08-16, 04:57
Medlem
KongKeyDons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maverick81
Har gjort ett fel i grundinställningen (lägga till en e-post) till outlook och nu kommer jag ingenstans.
Öppnar jag det kommer bara "konfigurerar outlook-konto" sen felmeddelande att den inte kan öppna Exchange.
Har försökt med att lägg till med outlook.exe /firstrun. Funkar inte.
Avinstallera sen installera på nytt funkar inte heller, verkar komma ihåg mina inställningar.
Jag vill helt enkelt att det ska öppnas som om det är första gången har inget som går förlorat eftersom jag aldrig fått ordning på den.

Har Windows 7 om det hjälper.

Tacksam för svar.

version på outllok?

I vissa versioner av office så kan man hantera konton via kontrollpanelen.
Citera
2011-08-16, 09:54
Medlem
Maverick81s avatar
2007, jo den vägen är testad, man kan ta bort kontot i mail på kontrollpanelen. Funkar dock inte här då det inte kommit upp något där.
Citera
2011-08-16, 11:47
Medlem
Jonny666s avatar
Kan du inte plocka bort din profil via kontrollpanelen eller /firstun commandot så installara om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in