Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
Killen har HIV. Tycker det kan va bland de värsta straff man kan få sitt handlande. Du kanske låg bakom det med 😩
Visst din äckliga bögarab.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
Tycker du ska jobba på din bitterhet den äter upp dig,
Jag är inte särskilt bitter utan snarare skadeglad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
Jag ser Joel som förlorad. Ingen idol.
Men. Eddie hade ett uppsving i sitt liv som vuxen med hus, verksamheter m.m. Han har bra kvalitéer för att kunna lyckas.
Eddie är en låg-IQ megalomanisk benzotorsk. Jag vet inte närmare vad det var för scam han var involverad i med behandlingshem osv men den branschen är ju skum. Och tittar man på hur det går för Eddie nu med att slå sönder gamla kvinnliga pensionärer, inte ha någon vit inkomst och torska för pundarbrottslighet. Tjatar han fortfarande om att han legat med nån slitzbrud för 30 år sedan? Spelar han fortfarande sin kassa låt "alla har sina val"? Han har varit som en repig skiva i 30 år, inget nytt. Och vad hände med filmmanuset?
Påminner mig om att jag ska tipsa in Eddie också till utländska myndigheter. Fast det är väl tvek på att han någonsin varit utanför Dalarna annat än i fångtransport.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
När blir det dåligt när de går bra för nån? Att önska nån olycka tyder på dina egna svagheter. Du försöker sparka på nån som ligger ner. Förlåt och gå vidare du kommer må bättre. ❤️🩹
Vem av de här två förlorarna har det gått bra för, tycker du?