2011-08-15, 16:28
Medlem
Jag har alltid drömt om att bli kock. Är väl okej, gick ut sam med schyssta betyg. Funderar på kock utbildning i stan,sen jobba lite på olika krogar och söka till grytthyttan. Men är det svårt att komma in? kostar det? kanske fyller på mer senare...
Citera
2011-08-15, 16:51
Medlem
Du kan ju kontakta skolan på nån vänster och fråga.
Citera
2011-08-15, 17:42
Medlem
Jag kom in med 0,7 på högskoleprovet! Förut har dom tagit in 40st men i år bara 30st.
Det som kostar är ju knivar och kläder.
Citera
2011-08-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxa
Jag kom in med 0,7 på högskoleprovet! Förut har dom tagit in 40st men i år bara 30st.
Det som kostar är ju knivar och kläder.

Okej, har dom någon hemsida så man kolla mer,hitta ingen. Men är det internat eller får man skaffa det själv?
Citera
2011-08-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Okej, har dom någon hemsida så man kolla mer,hitta ingen. Men är det internat eller får man skaffa det själv?

Det "ligger under" örebro universitet så om du går in på deras hemsida så är det inte så svårt att hitta vidare

Det finns gott om studentbostäder runt skolan men man får fixa det själv. Jag ska bo i ett radhus med 2 andra

Lycka till!
Citera
2011-08-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxa
Det "ligger under" örebro universitet så om du går in på deras hemsida så är det inte så svårt att hitta vidare

Det finns gott om studentbostäder runt skolan men man får fixa det själv. Jag ska bo i ett radhus med 2 andra

Lycka till!

Okej tack. Lycka till där !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in