vinnstort.com är ett företag som man kan spela på alla världens största lotterier genom. Te Euromillions, Powerball, Superenalotto etc.
Det står på sidan
'Om ditt bidrag är vinnare, kommer din "KONTO BALANS" omedelbart att krediteras med den vinnande summan.' och högst upp på sidan ser man de senaste vinnarna, det handlar om mellan 20 och 100 euro ungefär.
Men vad skulle hända om man vann €50 miljoner, känns som att det då skulle kunna bli problem? En halv miljard kronor är ju garanterat mer än det företaget någonsin kommer tjäna.
Sen fråga två, riktad till er som spelat på dessa lotterier, hur mycket dyrare är det att spela på vinnstort än direkt genom lotteriet?
edit: på euromillions egna hemsida står det
Citat:
There are nine countries currently participating in EuroMillions. In alphabetical order, these are Austria, Belgium, France, Ireland, Luxembourg, Portugal, Spain, Switzerland and the United Kingdom.
vad händer då om man som svensk vinner?