2011-08-15, 14:36
Medlem
Jag har ett paket stesolid 10 mg som man ska ta rektalt här hemma. undrar om det är ngn skillnad om man tar det rektalt än om man tar det i tablettform? Har försökt söka efter svaret utan att hitta ngt. Liksom blir effekten densamma?

2011-08-15, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freeaxx
Jag har ett paket stesolid 10 mg som man ska ta rektalt här hemma. undrar om det är ngn skillnad om man tar det rektalt än om man tar det i tablettform? Har försökt söka efter svaret utan att hitta ngt. Liksom blir effekten densamma?

Effekten blir den samma! analt intag går fortare! se bara till att tvätta fingrarna ordentligt efteråt.
2011-08-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
Effekten blir den samma! analt intag går fortare!

tack! Detta är då första gången jag kommer ta stesolid så har ingen tolerans.. Hur stor dos blir lagom att ta? Och alkohol ska man väl skippa första gången? Fast ngn grogg eller öl kan man väl ändå ta?
2011-08-15, 14:43
Bannlyst
Citat:
tack! Detta är då första gången jag kommer ta stesolid så har ingen tolerans.. Hur stor dos blir lagom att ta? Och alkohol ska man väl skippa första gången? Fast ngn grogg eller öl kan man väl ändå ta?
njaa börja med 10 mg, effekten kommer efter ca 30 minuter och öka om du vill med en 5:a eller en hel,dricka alkohol och inta benzo ska man aldrig göra.
2011-08-15, 14:48
Medlem
Trodde det var rätt så vanligt att man dricker någon öl ihop med benzo
2011-08-15, 14:50
Bannlyst
Citat:
jasså! själv brukar jag ta dom när brännvinet är uppdrucket och ångesten knackar på!
2011-08-15, 14:58
Medlem
Citat:

Det är vanligt.. Men det slutar nästan alltid med att man vaknar upp dagen efter eller flera dagar efter med 0 minne av vad man gjort och med alla tabletter uppkäkade. Ska du dricka öl till så köp några 3.5or och inget mer.
2011-08-15, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är vanligt.. Men det slutar nästan alltid med att man vaknar upp dagen efter eller flera dagar efter med 0 minne av vad man gjort och med alla tabletter uppkäkade. Ska du dricka öl till så köp några 3.5or och inget mer.

Men jag hade ju bara tagit 10 mg och någon grogg, borde ju vara lugnt?
2011-08-15, 17:05
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Men jag hade ju bara tagit 10 mg och någon grogg, borde ju vara lugnt?
Ja för fan, tycker mest det är imovane och stilnoct som man kan fucka ur på. Jag brukar supa på 50mg stess utan att spåra ur öht.
2011-08-15, 17:31
Medlem
Tanken är ju att spåra lite.. kommer nog ta 20 mg ist och några öl
2011-08-15, 20:43
Medlem
Citat:
Tanken är ju att spåra lite.. kommer nog ta 20 mg ist och några öl

Joo klart att det går bra att dricka lite och ta lite piller men gränsen mellan "lite trevligt" och "vakna upp med 3 minnesbilder ifrån hela kvällen, blåmärken över hela benen och med godis för 700kr i kylen, ett pizzakvitto på 1000kr i fickan och 40 piller fattigare" är jävligt hårfin så ta det lugnt.
2011-08-15, 20:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Eller så läser man på lite. Självklart "slår" rektalt bättre än oralt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in