• 1
  • 2
2004-11-18, 12:49
Medlem
Ngon som vet var Shavon och Johanna tagit vgen?
De hade ett amatr-bolag fr ngra r sedan och var ven med i bla Ridskolan.
De hade ven en hemsida, www.johsha.com tror jag att det var.
Sedan frsvann de bara..

Ngon som vet var de gr i dag eller tagit vgen?
Citera
2004-11-18, 13:27
Medlem
Mysonoxens avatar
Tips frn en bs-tjej jag knner: Registrera dig p www.qx.se s finns bda dr, dom r bs bgge tv, vi satt och kollade p den dr sidan hon och jag och jag knde igen dom frn p-rullarna.
Citera
2004-11-18, 17:27
Medlem
Vad heter tjejerna p qx d?
Citera
2004-11-18, 21:59
Medlem
Andrees avatar
D jag har lite inside information kan jag tala om fr er att Shavon (ja, de var ihop privat) trffade en italienska medan hon var tillsammans med Johanna och flyttade ner till Italien utan att tala om det fr Johanna. Detta hnde fr lite mer n ett r sedan,... Johanna r under deppression och ngon comeback lr det knappast bli.
Citera
2011-06-06, 16:38
Medlem
Shavon Smith

Hon frn frsta ridskolan, den rdhriga som ser lite rysk ut
r det ngon som har ngot mer av henne? Enligt IMDB har hon gjort 4 filmer men jag har lst ngot om en gangbang video hon gjort har skt utan att finna.. S om ngon har den filmen eller andra filmer med shavon dela med er! tack!
Citera
2013-07-25, 03:39
Medlem
playboykungens avatar
johanna och shavon

Tjenare alla tnkte gra om ngon vet att johanna och shavon hller p med nu fr tiden. Jag kommer ihg attdom gjorde en hel del filmer och amatr filmer i Uppsala
Citera
2013-07-25, 12:00
Medlem
Oj nu vcktes minnen, trffade dem en gng i Uppsala. Har tyvrr ingen aning om statusen p dem idag
Citera
2013-07-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playboykungen
Tjenare alla tnkte gra om ngon vet att johanna och shavon hller p med nu fr tiden. Jag kommer ihg attdom gjorde en hel del filmer och amatr filmer i Uppsala

Finns flera trdar hr p fb om dessa pionjrer inom internetporren i Sverige. Tyvrr ser det ut som om de flesta spr upphr redan fr tio r sedan.

Gjorde dock ett fynd http://xhamster.com/movies/1956905/a_big_orgy.html
Citera
2013-07-29, 01:11
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playboykungen

Gifta o bor ihop i Uppsala. Har idag iaf den en av dem en framgngsrik karrir inom medicin. Bgge har universitetsstudier.
Citera
2013-07-29, 03:44
Medlem
playboykungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Gifta o bor ihop i Uppsala. Har idag iaf den en av dem en framgngsrik karrir inom medicin. Bgge har universitetsstudier.
Det va som fan
Citera
2013-07-29, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Roligt att hra, sta kvinnor och bra filmer de producerat tidigare.

Hade grna sett en terkomst men det blir nog aldrig av.
Citera
2013-07-30, 13:54
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morotense
Roligt att hra, sta kvinnor och bra filmer de producerat tidigare.

Hade grna sett en terkomst men det blir nog aldrig av.

Det r faktiskt intressant att det gtt vldigt bra fr mnga av vra stjrnor i vuxenfilm. Mnga med universitetsstudier o tom doktorerat. Lngt ifrn pk sveriges bild av den utnyttjade kvinnan. Tyvrr finns det ngra som det inte har gtt lika bra fr. Om det beror p filmandet eller annat kan diskuteras. Min uppfattning dr r att problemen fanns dr innan filmkarriren.

Tror ocks att deras filmkarrir tminstnde utanfr den nrmaste kretsen r slut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in