2011-08-14, 16:17
Medlem
Hej!

Jag är en 19 årig oskuld kille som har avstått från sex på grund utav att jag har en böjd penis, jag är rädd att den är för böjd och kommer att förstöra allt. Jag har inte heller vågat gå till ungdomsmottagningen för det, pågrund utav att jag tycker att det är pinsamt!

Warning för bild!

Vad tror ni borde jag söka upp för den?

Tacksam för seriösa svar!!!!
Citera
2011-08-14, 16:19
Medlem
larstorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NillePill
Hej!

Jag är en 19 årig oskuld kille som har avstått från sex på grund utav att jag har en böjd penis, jag är rädd att den är för böjd och kommer att förstöra allt. Jag har inte heller vågat gå till ungdomsmottagningen för det, pågrund utav att jag tycker att det är pinsamt!

Warning för bild!

För mig funkar inte bilden men ne du ska inte vara orolig. Man ska inte direkt jämföra penisar från porr där de verkar vara perfekta.
Citera
2011-08-14, 16:20
Medlem
Det är väl rätt vanligt att en penis är böjd, det ska inte kunna försvåra ett samlag.
Citera
2011-08-14, 16:20
Medlem
KaffeGrodans avatar
Min är med böjd och ingen har klagat! Kötta på
Citera
2011-08-14, 16:21
Medlem
Det är väl rätt vanligt att en penis är böjd, det ska inte kunna försvåra ett samlag, jag råkar ha själv en rätt så böjd penis.
Citera
2011-08-14, 16:24
Bannlyst
tyvärr så finns det inte så mycket läkarvetenskapen kan eller gör åt detta om du skulle söka för det! men jag kan säga att du inte är ensam om dessa funderingar,"problemet" är ganska vanligt att penis pekar åt vänster eller höger vid erektion, och att innehavaren uppfattar det som störande och pinsamt.
Citera
2011-08-14, 16:34
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Den där böjningen kan faktiskt visa sej vara till din fördel !

Misstänker att den kan komma åt på ställen som inte blivit berörda förut
Citera
2011-08-14, 16:36
Medlem
anooonyms avatar
Är den böjd neråt? I såfall är det nog snarare en positiv egenskap om ni har doggy Träffar rätt ställen dvs

Edit: hivemind
Citera
2011-08-14, 16:43
Medlem
Tack för alla svar! så vet jag iaf att jag inte behöver söka upp
Citera
2011-08-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NillePill
Hej!

Warning för bild!

Nej, du borde inte söka upp läkare, det är faktiskt ganska vanligt att den är böjd. Det beror på svällkropparna i snoppen. (tack Anna Richardson från "Sex Education" för den informationen! )
Citera
2011-08-14, 18:54
Moderator
evilhoneys avatar
E&S--M&H
//mod
Citera
2011-08-14, 19:42
Bannlyst
Bilden funkar inte, åt vilket håll är den böjd då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in