2011-08-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefaaN92
Min mamma är min ändå vän.

Jag tror att du är full av skit bara!
Tror inte på dig alls..

Good luck mother fucker!
2011-08-14, 17:49
Medlem
ZTs avatar
Citat:
trollar inte

Min mamma, vet att det kanske är lite udda men så ovanligt är det väl inte?

Citat:
Händer i verkligheten ingen porrfilm.

Ja eller blir inte barnen jävligt fula då? Och är det laglit så varför inte?

Vart bor du?

Jag vet väl inte om det är normalt eller inte, har ju inte direkt gått runt och frågat hur det är för andra.. med risk för att låta helt efterbliven vad är trolla? Sen var det inte min ide från börja att supa ner henne och knulla henne det var getz som gav mig den bra iden.

Du svarar alltså på något du inte vet vad det är?
2011-08-14, 17:51
Medlem
Men fyfan va vidrig du är, måste dock säga att jag liksom dom andra har väldigt svårt att tro på det du säger.

Tycker du borde söka hjälp och ta avstånd och flytta hemifrån, prata inte med din mamma på ett tag. Ditt beteende är helt åt skogen.
2011-08-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Knulla din mamma

Bara för att du knullar din morsa behöver du inte hetsa andra till att göra det. TS sök hjälp för din och din omgivnings skull.
2011-08-14, 18:07
Medlem
Jag tror det är helt normalt. Jag menar, jag skulle också vilja ligga med din mamma.
2011-08-14, 18:12
Medlem
Kinman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Vilken underbar värld du lever i då, där incest inte ens existerar! Klart det kan hända, och det händer också lite här och där.. Döttrar får barn med sina pappor, mammor har sex med sina söner, syskon får barn osv osv.. Ovanligt, men inte omöjligt.

Sa jag nånstans att incest inte existerar??? Orka ta allt så punkligt. Var mest något jag sa som ett uttryck..... Jag sa bara att han va idiot för att han vill supa ner sin mamma och knulla henne. Skrev ingenstans att det inte händer att söner har sex med sina mammor etc.
Senast redigerad av Kinman. 2011-08-14 kl. 18:16.
2011-08-14, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Bara för att du knullar din morsa behöver du inte hetsa andra till att göra det. TS sök hjälp för din och din omgivnings skull.
Om han tänder på sin morssa kan han väl ha sex med henne? Incest är inte olagligt så vitt jag vet så länge du är över 18.

Jag tänder inte på min mamma, därmeot min flickväns mamma ska dunka inom kort tid.
2011-08-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Om han tänder på sin morssa kan han väl ha sex med henne? Incest är inte olagligt så vitt jag vet så länge du är över 18.

Jag tänder inte på min mamma, därmeot min flickväns mamma ska dunka inom kort tid.

Varför ska du sätta på en gammal tant om du har en flickvän?
Hon kanske är en riktig puma, vad vet jag!
2011-08-14, 18:30
Medlem
Vart är bilden på hennes röv som du fotat?
Men jag tror inte riktigt på att allt stämmer i denna historia..
2011-08-14, 18:33
Medlem
Okej jag ska ta detta troll på allvar.

Om hon ligger naken med dig i samma säng borde det vara väldigt lätt att sätta på henne. Självklart trollar du eftersom varje normalt begåvad kvinna skulle fatta vinkeln när du säger " dhöö värm dina händer i mina kalsonger".

Bra fantasi å andra sidan jag ger den 3 kukar av fem möjliga.
2011-08-14, 18:33
Medlem
DerangedMcLaughs avatar
Är det bara jag som vill se en bild på TS mamma?
2011-08-14, 18:34
Medlem
You my sir live in a strange family. Jag får rysningar när jag ens tänker tanken att göra liknande med min mamma. Gillar inte ens att krama familjemedlemmar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in