2011-08-13, 22:16
Medlem
Står i Stockholm och polisbilar åker fram och tillbaks efter att ett bråk startats av ett visst antal löpare, någon som vet anledningen
Citera
2011-08-13, 22:45
Medlem
Sägs att dom misstänkta var klädda i orange?!
Citera
2011-08-13, 22:50
Medlem
Enskilds avatar
Det var jättemycket folk med orange t-shirt vid t-centralen för en dryg timme sedan, undrar lite vad det var för ufon.
Citera
2011-08-13, 22:52
Medlem
Hollänska hulliganer misstänker jag , har träffat Holländare som fullkomligt hatat Midnattsloppet.

Hoppas att polisen stävjar detta ofog och löser upp i slasken , är det Holländarna som är i farten så anser jag att vi bör låta dess ambassad känna av en riktig Svensk protestvåg.
Citera
2011-08-13, 22:57
Medlem
JohnMiltons avatar
Varför skulle holländare hata midnattsloppet?
Citera
2011-08-13, 22:58
Medlem
Dezpites avatar
Tror holländarna var i farten förra midnattsloppet också. Det är något med holländarna och det där loppet. Fixa klipp
Citera
2011-08-13, 23:00
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Varför skulle holländare hata midnattsloppet?

De har en lång tradition av att ge sig in och bråka på just midnattsloppet.
Holländska huliganer har en ganska lång tradition av att semestra i sverige och såhär framåt slutet på deras vistelse brukar de avsluta med att ge sig på löpare i midnattsloppet.

Har varit lugnt de senaste åren pga ganska stora polisinsatser men i år var det visst dags igen.
Citera
2011-08-13, 23:03
Medlem
Asiktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
De har en lång tradition av att ge sig in och bråka på just midnattsloppet.
Holländska huliganer har en ganska lång tradition av att semestra i sverige och såhär framåt slutet på deras vistelse brukar de avsluta med att ge sig på löpare i midnattsloppet.

Har varit lugnt de senaste åren pga ganska stora polisinsatser men i år var det visst dags igen.

Haha det kan inte vara sant?
Citera
2011-08-13, 23:04
Medlem
Refforiss avatar
TS, är bråket över och blev någon skadad?
Vill ha mer info då släktingar till mig deltar...
Citera
2011-08-13, 23:05
Medlem
Ronilles avatar
Men seriöst? Snacka om krystad huliganism, typ vi vågar inte riktigt bråka på de stora fotbollsmatcherna, men midnattslopp, det går an. Då är vi tuffast...

Löjligt!
Citera
2011-08-13, 23:06
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asikten
Haha det kan inte vara sant?

Har något att göra med de oranga tröjorna de hade i år, det är ju normal sätt holländarnas färg och det provocerade tydligen oerhört. Jag vet inte om de är inblandade, men det lär ju märkas snart.
Citera
2011-08-13, 23:07
Medlem
Haha är det sant så är det ju humor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här