2011-08-13, 10:50
Medlem
Sha R'Taes avatar
Jag har fått ett problem som jag misstänker/hoppas är ganska enkelt att lösa men där jag känner mig hopplöst tafatt. Jag har avinstallerat både GTA IV samt tilläggspaketet Episodes from Liberty City från min dator men de vägrar försvinna från listan över program under "Programs and features" i kontrollpanelen vilket gör att jag inte kan ominstallera dem korrekt. Går det att manuellt gå in och ta bort dem på något sätt så att de inte finns filer kvar och skräpar på datorn?

Tacksam för alla svar/G
Citera
2011-08-13, 10:56
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Man kan med en säker hand och kunskap tar bort detta under registerhanteringen. Om man nu ska göra detta så bör en backup utföras i fall att man tar bort en poststräng av misstag.

Annars så finns det ett annat alternativ. Installerar tillbaka detta och då i samma installationskatalog och därefter avinstallerar bort dom igen med hjälp av Revo Uninstaller. Se om det sistnämnda kan hjälpa dig.
Citera
2011-08-13, 11:02
Medlem
Sha R'Taes avatar
Jag har provat det sistnämnda fast då utan det där extraprogrammet. Problemet har varit att framför allt Episodes inte ens går att ominstallera av någon anledning. Finns det någon enkel guide till hur man tar bort saker ur reg-hanteringen?
Citera
2011-08-14, 22:10
Medlem
Revo Uninstaller borde fixa detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här