2011-08-13, 04:19
Bannlyst
Det är med människor som med fåglar, när den svagaste i flocken inte orkar längre så trillar dom ner och dör. Det är inte svårare än så. De andra fåglarna flyger vidare ändå.
2011-08-13, 04:20
Medlem
Bl0nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty311
Det är med människor som med fåglar, när den svagaste i flocken inte orkar längre så trillar dom ner och dör. Det är inte svårare än så. De andra fåglarna flyger vidare ändå.

Det tror inte jag på
2011-08-13, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Märks ju vem som är helt jävla död i huvudet på riktigt
Det är såna personer som dig som jag skulle skjuta direkt vid en zombie apokalyps. För du skulle bli ett problem för gruppen!

ja eller hur .. du chockas till den här tråden för att någon tar livet av sej. bara det e helt sjukt. är du så trött på dig själv men inte vågar ta livet av dig? sen går det en lång stung, men du verkar inte fatta att det e ett troll? folk på tråden på flashback säger det tilll dig, men du verkar inte förstå. jag säger det flera gånger för att förstärka det hela.. men många verkar inte förstå att du verkar vara ne vanlig kille liksom. Många ser snett på dej redan nu....
2011-08-13, 04:22
Medlem
Deficios avatar
untribium gjorde denne tråden läsvärd!
Med tanke på TS förre tråd - om att sluta röka så blir det mindre trovärdigt.
Med tanke på att hon var inloggad ett bra tag efter 3(?) och sedan loggade ut, gör det mindre trovärdigt.
Visst, sorgligt ifall människan dog men det finns inget vi kan göra, inte nu i alla fall. Vi har inget att gå på. Så jag anser att vi tackar för oss(er) inatt och börjar om imorgon.

En filmrekommendation från mig; I Am Number 4. Hade hört en massa om den men hade aldrig tagit mig tiden att kolla på den, verkligen värt det. Älskar när huvudpersonen står upp mot mobbare! Godnatt.

Mvh
2011-08-13, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty311

Det är med människor som med mat i magen, när maten inte får plats längre måste den komma ut som bajs
2011-08-13, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
ja eller hur .. du chockas till den här tråden för att någon tar livet av sej. bara det e helt sjukt. är du så trött på dig själv men inte vågar ta livet av dig? sen går det en lång stung, men du verkar inte fatta att det e ett troll? folk på tråden på flashback säger det tilll dig, men du verkar inte förstå. jag säger det flera gånger för att förstärka det hela.. men många verkar inte förstå att du verkar vara ne vanlig kille liksom. Många ser snett på dej redan nu....

Killen med kollen? Nej, jag tittade in i tråden för att se om det var en trolltråd eller inte då såna här trådar kommer upp i princip varje vecka nu förtiden. Var 90% säker på att det inte skulle hända något i denna tråd, men det var jag även i lurifaxfluxx tråd..
Awww, många ser snett på mig redan nu, synd! Men antagligen har dom i denna stund mycket bättre tankar om mig än om dig ska du se
2011-08-13, 05:20
Medlem
Bl0nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrbitalDeath
Du ser vilka fittor dem är.. du kan få all kinds of advice .. men när d kommer till kritan håller dem kjäft. För det e bara fjollor, med ett önske tänk . skit i å ta livet .. ställ till d istället

Kent - Team Building
2011-08-13, 05:28
Medlem
Eliza CTs avatar
Edit:
Så låser jag denna tråd.
Vi ska inte ha vadslagning i detta forum
och det finns andra lösningar på psykiska problem.

Mvh
Eliza CT/moderator
Senast redigerad av Eliza CT 2011-08-14 kl. 16:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in