2011-08-13, 00:15
Medlem
sunflower_s avatar
Jag har nyligen börjat röka så att jag smakar ordentligt på röken i tobaken, så att kinderna är nästan helt fulla av rök och att man halsblossar bara en liten mängd av röken. Det är fan jäkligt gött. Nu pratar jag inte om starka halsbloss, men alltså att smaka på röken som cigarretten bjuder. Det är helt otroligt hur en Camel elr Marlboro smakar, om man röker det på den rätta sättet. Det påminner om 1800-flower park, med massa fina konst och inga pollutioner typ. Nu när jag har börjat röka cigarretter ordentligt så blir jag pissed-off som fan på anti-smokarna som försöker förbjuda allt! -.- Jag vill ha tillbaka nightclubs med cigarrettrök och inrökta pub's. Ngn annan som känner som jag?
Citera
2011-08-13, 00:19
Medlem
micaeles avatar
Ja. I mitt tycke borde alla barer, restauranger, nattklubbar, osv få bestämma helt själva huruvida rökning är tillåtet eller ej. Så får man själv avgöra vart man vill gå. Finns det inga rökfria ställen i ens område? Tough luck.
Rent vansinne att förbjuda rökning på alla sätt och vis men fortsätta försäljningen utav detsamma.
Citera
2011-08-13, 01:48
Medlem
Ko.i.kukens avatar
även som icke-rökare håller med ovanstående, det ska vara upp till varje resturang/cafe/pub ägare om det ska vara rökfritt där eller inte, även om jag föredrar rökfritt. jävla politiker som ska bestämma allt
Citera
2011-08-13, 02:55
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko.i.kuken
jävla politiker som ska bestämma allt
Rättelse: Jävla lobbyister som ska bestämma allt

Edit: Håller med ts, gillar att smaka på rök. Ni vet på flygplatser där man säljer väldiga mängder olika tobaksprodukter? Det brukar finnas lite mer avlägsnare avdelningar med mer exklusiv tobak och okända men väldigt fina märken, tro mig när jag säger detta: Där hittar man riktiga guldklimpar till cigaretter/cigarrer
Senast redigerad av ojski 2011-08-13 kl. 02:58.
Citera
2011-08-13, 14:53
Medlem
Kan bara tipsa om att börja rulla ciggaretter själva. Jag älskar att kunna blanda med rom smaksatt tobak, eller whiskey smaksatt.
Piptobak som Greve Hamilton eller varför inte Borkum Riff. Finns finare sorter, men de är helt dugliga måste jag säga.

Så gå och köp dig lite Rizla papper, TS, och en handrullare, så ska du få se på cigg som smakar gott. Och dessutom luktar gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in