2011-08-12, 15:16
Medlem
BocadilloLocos avatar
Jag gillar garageband. Jag har anvnd det ganska lnge nu men mjligheterna brjar begrnsas desto mer jag avancerat inom musik. Jag funderar ver vad jag ska verg till och logic blir det definitivt. Express eller studio? Studio sklart men jag gillar inte att man mste betala fr mainstage och soundtrack ven fast man bara vill ha sjlva musikproduktionsbiten.

Varfr gr apple s hr? Finns det ngon lsning kanske? t.ex att kpa express och uppgradera till pro?

/tack p frhand
Citera
2011-08-13, 14:17
Medlem
Kp logic studio 9 via ebay s blir de mycke billigare, kostar typ mindre n va du prjsar fr express i butik
Citera
2011-08-16, 21:41
Medlem
BocadilloLocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyrklocka
Kp logic studio 9 via ebay s blir de mycke billigare, kostar typ mindre n va du prjsar fr express i butik
tack fr tipset
Citera
2011-12-11, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Jag gillar garageband. Jag har anvnd det ganska lnge nu men mjligheterna brjar begrnsas desto mer jag avancerat inom musik. Jag funderar ver vad jag ska verg till och logic blir det definitivt. Express eller studio? Studio sklart men jag gillar inte att man mste betala fr mainstage och soundtrack ven fast man bara vill ha sjlva musikproduktionsbiten.

Varfr gr apple s hr? Finns det ngon lsning kanske? t.ex att kpa express och uppgradera till pro?

/tack p frhand

numera kan du kpa enbart logic pro 9 (istllet fr studio) fr 1399:- p mac app store, hr har du en direktlnk:
http://itunes.apple.com/se/app/logic...59578486?mt=12

jag har lst att apple ska sluta slja logic studio fysiskt, drfr finns det tillgngligt p mac app store nu.
Citera
2011-12-20, 12:40
Medlem
Jag har laddat ner Logic pro fick med allting tror jag funkade fint men sen kom det en ny update p min mac och efter det funkar inte min serial code? ngon som vet vad som r fel eller har en fungerande kod jag kan f??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in