2011-09-27, 22:41
Bannlyst
Öppningen var ju helt underbar "Tack för du att laddat ned Karatefylla, Glöm inte att seeda efter dig!!!" Helt Klockrent ju !

Hade inte jätte stora förväntningar men tyckte det var riktigt bra : D
Citera
2011-09-27, 22:47
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Tyckte att det var ganska lustigt vid tillfällen, som jag skrattade till högt när de förklarade dansstilarna och sen kom han i slutet "Jag dansar inte, jag är våldtäktsman."
Citera
2011-09-27, 23:09
Medlem
MajorMongos avatar
Helt klart över förväntan! Kan nog bli något detta ändå. Bra TV6!
Citera
2011-09-27, 23:18
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag garvade som faan faktiskt åt denna supersköna serie
Dörrvakten gillade jag!

Det var helt klart bland det bättre i svensk humorväg på länge så blir såklart att fortsätta kolla.
Citera
2011-09-27, 23:48
Medlem
Brukar nästan aldrig skratta åt svenska humorprogram, nya Partaj är stundom lika underhållande som en actionkomedi med Jackie Chan dvs jag vill begå självmord om fjärrkontrollen har glidit in under soffan och jag måste titta. Parlamentet var roligt för 5 år sen när de hade med riktiga komiker och inte random artister. Kan inte ens tvinga mig själv att skratta för att piska igång skrattmuskulaturen längre.

Men Karatefylla var kul rätt igenom. Är positivt överraskad. Fnissar fortfarande åt att spela Groupie Hero på efterfesten och Rohypnol våldtäktsmannen var underbar. Kul hur de prickat in alla olika typer av losers ute på krogen och hur vi tittare sitter och känner igen oss...och skäms. Hoppas resten av avsnitten är lika packade med osmakliga sprit- och sexskämt. Tyvärr missade jag första minuterna, får försöka hitta på nätet
Citera
2011-09-28, 00:41
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarabelle
Tyvärr missade jag första minuterna, får försöka hitta på nätet

Såg det nyss på tv6.se . Klart sevärt!
Citera
2011-09-28, 00:42
Medlem
Nintendokids avatar
Så jävla bra!
Citera
2011-09-28, 00:46
Medlem
Nintendokids avatar
så jälva bra!
Citera
2011-09-28, 00:59
Medlem
Kesslers avatar
Trodde det skulle vara en sit-com nu kändes det lite som Kvarteret skatan (som är sjukt bra) Var ju absolut inga hög-kvalitétsskämt men vissa saker var så dåliga/låga att det blev roligt, som t.ex. våldtäktsmannen och finns i sjön-grejen. Svenska humorprogram brukar iofs. vara rätt kassa med dåliga skämt, men det här var lite annorlunda stil på programmet iaf. så ser fram emot nästa avsnitt.
Citera
2011-09-28, 01:25
Medlem
eastdulwichs avatar
Haha, detta var verkligen över förväntan! Bäst var dörrvakten, fy fan va jag garvade!! Hoppas kommande program e lika underhållande
Citera
2011-09-28, 11:45
Medlem
Jag gillade när dom står i garderoben och han ba "den här kan du stoppa upp i fittan!" och hon ba "men guuuu va dominant du är, hem och knulla? " och han bara "det kan du göra med dig själv... biaaatch"

Så jävla perfekt diss på dagens game/spel/fasoner
Citera
2011-09-28, 12:57
Medlem
erikbes avatar
Positiv överraskning. Lite Grotesco men med en snuskig & berusad twist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem