Har inga bekymmer p att tro att minst 40% av allt som utspelas i karatefyllan faktiskt kan ha skett i verkligheten!
Tnker likadant.
Det r ju helt klart inte en omjlighet, men jag mste veta till 100% om det stmmer att dem faktiskt baserar vissa sketcher p ngonting, isfall vad fr dem sina "historier" till det hela?
Hade ju varit fett roligt om det faktiskt r s att man kan tipsa dem om vissa sketcher som man kanske varit med om i verkligheten
haha han som var full, bryter av antenn, repar bilen skriker "vem fan har key'at min bil", vinglar lite bakt och lser upp, visar sig att hans bil r den framfr, hahahahahha
Rtt bra avsnitt; scenen i parken i brjan var riktigt bra och scenen i slutet nr han frskte ta sig in i billen var as kul. Nr han trodde att det var en taxi....
Men jag tycker nd att det senaste avsnitten inte har hlla samma niv som det tre frsta.
En av seriens hjdpunkter r Isabelle Zetterstrm, hon r ju riktigt sexig.
haha han som var full, bryter av antenn, repar bilen skriker "vem fan har key'at min bil", vinglar lite bakt och lser upp, visar sig att hans bil r den framfr, hahahahahha
Hahahaha, fy satan vad jag skrattade . Bsta scenen e-v-e-r!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!