2011-08-14, 23:41
Medlem
Tycker att den sportigare modellen av c30 med 2,5 motor i är jävligt fräsch. Dock hade jag kört på Lexusen helt klart.
Citera
2011-08-15, 01:47
Medlem
användarnmnets avatar
haha, nu kanske jag verkar lite väl lexuskåt men här är en bild på ungefär hur lexus backkamera ser ut.
http://www.teknikensvarld.se/_internal/cimg!0/mo1i8idl40t4unufoyl8ruevg8vn9g0/backkamera.jpg

Om man fortsätter backa där krockar man i däcket på bilen bredvid som man ser, men rattar du lite kommer dom gula linjerna förflytta sig. Ratta tills dom "sitter ihop" med dom gröna så kommer du hamna där. Riktigt grymt system som underlättar massor när du backar.
En annan sak jag gillade när jag backade med lexusen var att när du backar ut från en parkering och bara ditt bakparti sticker ut på vägen ser du inte om någon kommer vanligtvis, men lexusens kamera har en sån vinkel "fisheye" så du kan se om någon kommer ute på vägen där du ska backa ut.
Citera
2011-08-17, 01:16
Medlem
Fan asså jag kollade på Lexus hemsida. Dem har en Lexus is250c som ser precis likadan ut, fast den är kabriolet. Den hade jag verkligen inte sagt nej till. Dock är nypris nästan 500 000 så jag antar att dem absolut inte ligger under 350

http://www.blocket.se/stockholm/Lexus_IS250C_2DR_Coupe_2_5L_V6__Cabriolet_34808617 .htm?ca=23_11&w=3&last=1
Citera
2011-08-17, 15:53
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laivenpeuze
Jag kommer nog mer använda bilen till att köra vanligt. Dem flesta av mina vänner bor cirka 4 mil ifrån mig så det blir mycket körande mellan mig o dem. Sen kör jag gärna till skolan, ica osv. Jag hatar buss och tåg så det blir nog mest bil när jag åker inom Sverige. Kanske händer det någon gång att jag kör genom Europa, fast jag hade kanske flygit istället.

Seriöst, lägga mycket deg på 1:a bilen är inge smart, speciellt inte om du inte har någon egen inkomst eller pyntar päronen försäkring, soppa & reparationer? Isåfall go for it, men annars näe och ditt bilintresse försvinner inte med åren, snarare ökar det, man vill ha bättre och finare bilar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in