• 1
  • 2
2011-08-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Hrt via en bekant att han kom i fel kretsar under hgstadie/gymnasietiden. Vilka droger han tog vet jag inte eller ens om han gjorde det. Han var tydligen en kille med stort hjrta och han var smart men han sket i skolan.
Jag har hrt mnga olika rykten om pontus efter hans frlamning, men som sagt mycket rykte. Med respekt fr hans familj och vnner stoppar jag hr.
Om du har hrt ngra rykten borde du inte ens nmna det med respekt fr hans familj och vnner.
Citera
2011-08-24, 08:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Om du har hrt ngra rykten borde du inte ens nmna det med respekt fr hans familj och vnner.
Att han var knallfull+samt pverkad av andra substanser och r ute och springer i vgbanan p nyrsafton r inget rykte. Det r fakta.
Citera
2011-08-24, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Att han var knallfull+samt pverkad av andra substanser och r ute och springer i vgbanan p nyrsafton r inget rykte. Det r fakta.
r huvudet dumt, fr kroppen lida...
Citera
2011-10-06, 16:20
Medlem
nattbushcitys avatar
Tycker programmet ger en bra tankestllare. Som ngon sa i brjan:

Citat:
Ursprungligen postat av Limitless.
Man kommer nog f sig en tankestllare.. man kan bli pkrd imorgon och bli frlamad fr resten av livet

S sant, s sant. Det kan rcka med att man vinglar lite med cykeln och oturen r framme fr att man ska bli frlamad.
Citera
2011-10-06, 17:50
Medlem
albertas avatar
Jag tycker detta r ett helt OK program, ven om jag tycket "Himlen kan vnta" var bttre. Det r ju samma redaktion bakom de tv programmen s de kan betraktas som del 1 och del 2.

Strsta "problemet" med En andra chans, tycker jag r bristen p variation bland de medverkande. Det r sjlvklart intressant med en person i rullstol. Och en som r nstan totalt frlamad.
Men sen hade det varit intressant att ha med ngt annat handikapp.
Tex ngon som blivit amputerad. Eller som har varit med om en brandskada som skadat ansiktet eller liknande. Det hade skapat lite mer "variation" p probelemen och p lsningarna.

/
alberta
Citera
2011-10-13, 22:41
Medlem
eternussermos avatar
Jag tycker om det hr programmet, frmst fr den vackra och kloka Charlotte men ocks den optimistiske Pontus.

Ja, jag vet att det inte riktigt r politiskt korrekt p fb att tycka s, men det portrtt vi ftt av dessa personer ger mig en riktig gldje.
Citera
2011-10-15, 15:55
Medlem
Ett snt fantastiskt program, man blir verkligen berrd nr man ser p detta. Kan finna mig sjlv brja grta, nr jag tnker p om det hade vart jag. Trkigt att Pontus dog, hoppas han har det bttre dr han r nu.
Citera
2012-09-19, 08:40
Medlem
synkskadads avatar
Nu gr programmet i repris.

http://www.svtplay.se/video/295928/del-1-av-10
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto