Citat:
tränar du nått också eller?
Yes sir, rättare sagt så har jag precis kommit tillbaka från ett uppehåll
Citat:
De psykiska effekterna dyker för mig upp efter ca tre-fyra veckor, men det är olika för alla och placeboeffekter spelar en stor roll.
Så länge du tryckte nålen rakt in i skinkan så satte du rätt. På vilka nivåer var ditt naturliga testo?
okey okey! Ah men fan då kanske det händer något dom närmaste veckorna får man ju hoppas.
Aa körde i övre/yttre delen av höger skinkan. Hela nålen rakt in. Aspirerade och det kom små bubblor, så jag körde in oljan. Dock så börja jag blöda en del efter att jag dragit ut nålen så man får ju hoppas att inte oljan rann ut med blodet.
Nu va det längesen jag mätte testot men va runt 8mmol om jag inte minns helt fel. 9 kanske det va.
Citat:
Mitt första stick sattes på kvällen. På natten fick jag feber som reaktion. Galenika dessutom så det kunde inte vara "renare" grejer. Så ja, några timmar.
När jag låg på 250mg e7d tyckte jag mig känna av att preppet påverkade mig ca 12h efter inject. Nu ligger jag högre och sticker oftare och känner absolut ingen skillnad. Håller väl en tillräckligt konstant nivå antar jag.
å fan.. Har nu gått cirka 40 timmar sen inject. Hoppas verkligen inte det är så här jag reagerar haha.
kände du all effekt direkt? Eller blev det av en stegrande känsla, altså att du kände lite sen mer med tiden?
Tack för svaren!
mvh