2011-08-11, 10:04
Medlem
Har läst att vissa säger att dom känner av testot redan timmar efter inject. Stämmer detta för alla eller är det väldigt individuellt?
Kör nämligen i HRT syfte för att slippa va en levande zombie (Har naturligt låga testovärden).
Iaf så satte jag 250mg för två dagar sen, hittils känner jag nada bortsett från en öm skinka.
Om jag gjorde fel och kanske råkade sätta det i fettet, tas det upp ändå då? kör 30mm blåa nålar så chansen finns ju att den är för kort. Dock så är jag inte fet öht..
Eller så kanske det är så här jag reagerar på testo?
planen är iaf att ligga på 250mg EW/e10d ska testa mig fram.

Dela gärna med er hur ni känner er från första inject på en kur, och när det börjar ta fart.

mvh
Citera
2011-08-11, 10:15
Medlem
tränar du nått också eller?
Citera
2011-08-11, 10:18
Medlem
Enfalds avatar
De psykiska effekterna dyker för mig upp efter ca tre-fyra veckor, men det är olika för alla och placeboeffekter spelar en stor roll.

Så länge du tryckte nålen rakt in i skinkan så satte du rätt. På vilka nivåer var ditt naturliga testo?
Citera
2011-08-11, 10:26
Medlem
HappyHarrys avatar
Mitt första stick sattes på kvällen. På natten fick jag feber som reaktion. Galenika dessutom så det kunde inte vara "renare" grejer. Så ja, några timmar.

När jag låg på 250mg e7d tyckte jag mig känna av att preppet påverkade mig ca 12h efter inject. Nu ligger jag högre och sticker oftare och känner absolut ingen skillnad. Håller väl en tillräckligt konstant nivå antar jag.
Citera
2011-08-11, 10:41
Medlem
Citat:
tränar du nått också eller?

Yes sir, rättare sagt så har jag precis kommit tillbaka från ett uppehåll

Citat:
De psykiska effekterna dyker för mig upp efter ca tre-fyra veckor, men det är olika för alla och placeboeffekter spelar en stor roll.

Så länge du tryckte nålen rakt in i skinkan så satte du rätt. På vilka nivåer var ditt naturliga testo?

okey okey! Ah men fan då kanske det händer något dom närmaste veckorna får man ju hoppas.
Aa körde i övre/yttre delen av höger skinkan. Hela nålen rakt in. Aspirerade och det kom små bubblor, så jag körde in oljan. Dock så börja jag blöda en del efter att jag dragit ut nålen så man får ju hoppas att inte oljan rann ut med blodet.
Nu va det längesen jag mätte testot men va runt 8mmol om jag inte minns helt fel. 9 kanske det va.

Citat:
Mitt första stick sattes på kvällen. På natten fick jag feber som reaktion. Galenika dessutom så det kunde inte vara "renare" grejer. Så ja, några timmar.

När jag låg på 250mg e7d tyckte jag mig känna av att preppet påverkade mig ca 12h efter inject. Nu ligger jag högre och sticker oftare och känner absolut ingen skillnad. Håller väl en tillräckligt konstant nivå antar jag.

å fan.. Har nu gått cirka 40 timmar sen inject. Hoppas verkligen inte det är så här jag reagerar haha.
kände du all effekt direkt? Eller blev det av en stegrande känsla, altså att du kände lite sen mer med tiden?

Tack för svaren!
mvh
Citera
2011-08-11, 12:07
Medlem
nerdrages avatar
Vad är det du vill "känna av"? Det är inte direkt heroin du injicerar...
Citera
2011-08-11, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage

Precis. Aldrig riktigt förstått mig på människor som är ute efter att "känna" något. Lite böättre välmående, går lite bättre i gymmet, etc. Inte direkt så att du blir grön, och börjar välta kossor efter några stick testo.
Citera
2011-08-11, 12:24
Avslutad
Jag tror du tänker för mycket. Den psykiska effekten av ökat testo är inget du känner av pang bom, utan mer något du kan förnimma efter en tid när du snällaste tänker efter på hur du kände inför saker innan och hur du känner nu.
Inte som att alla bolamonster ränner runt med konstant eufori.
Citera
2011-08-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage

Det är jag väl medveten om. Men har hört mycket gott om HRT, hur det har påverkat folk positivt.
Samtidigt är det ju många som har skrivit att dom mår bättre på testo, blev lite nyfiken .

mvh
Citera
2011-08-11, 12:29
Medlem
Enfalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Precis. Aldrig riktigt förstått mig på människor som är ute efter att "känna" något. Lite böättre välmående, går lite bättre i gymmet, etc. Inte direkt så att du blir grön, och börjar välta kossor efter några stick testo.
Har du någon gång haft riktigt låga testosteronvärden över en längre tid? Jag tror inte TS förväntar sig några större effekter gentemot en normal person, däremot kommer han slippa många av de symptom som en för låg testohalt ger upphov till, tex. håglöshet, osäkerhet, nedsatt libido och allmän nedstämdhet.

TS använder testo för dess egentliga medicinska syfte, inte för att bli TBK.
Citera
2011-08-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Jag tror du tänker för mycket. Den psykiska effekten av ökat testo är inget du känner av pang bom, utan mer något du kan förnimma efter en tid när du snällaste tänker efter på hur du kände inför saker innan och hur du känner nu.
Inte som att alla bolamonster ränner runt med konstant eufori.

Du har nog rätt, hade nog lite för höga förhoppningar.
Citera
2011-08-11, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfald
Har du någon gång haft riktigt låga testosteronvärden över en längre tid?

Ja, det har jag, men kan inte direkt säga att jag kände av det på de sätt du beskriver. Klev av cold turkey (pga en del orsaker) från en jävligt tung kur (över 4 g prepp i veckan).

I guess we're all different.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in