Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-11, 00:50
  #1
Medlem
drink.luders avatar
Försökt posta detta tidigare men gick inte för sig, formulerar om men ni för gärna flytta tråden

Allmän fråga: Varför ses ryska kvinnor som slampor/lössläppta? Speciellt av andra invandrare.

Så fort nån säger att hon är ryss hamnar i alla fall varannan mans blick på henne med de där pedoögonen Väldigt intressant vilka som ses lössläppta och varför?
Citera
2011-08-11, 00:52
  #2
Medlem
Luskans avatar
Inte så konstigt då var tredje hemsida har reklam för ryska eskortflickor.
Citera
2011-08-11, 00:58
  #3
Medlem
drink.luders avatar
sant, men varifrån tas alla de här inställningarna ifrån? Inte bara ryssar. Fast det är nåt speciellt där ändå, nästan som att det medför nåt att vara stolt över om man haffat en ryska.

Svenskor ses/sågs som slampiga från början tack vare "Sommar med Monica" har jag för mig?
Thailändskor för att de gifter sig rikt.
Mer då?
Citera
2011-08-15, 14:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drink.luder
Försökt posta detta tidigare men gick inte för sig, formulerar om men ni för gärna flytta tråden

Allmän fråga: Varför ses ryska kvinnor som slampor/lössläppta? Speciellt av andra invandrare.

Så fort nån säger att hon är ryss hamnar i alla fall varannan mans blick på henne med de där pedoögonen Väldigt intressant vilka som ses lössläppta och varför?

Jag känner en del ryssar, de är, förutom i Moskva och ST Petersburg horor eller madonnor.
I de städerna är de normala svenska kvinnor som ser fördelen med sitt kön 100 ggr värre......

Som en bakant sa, som träffat en rysk kvinna, och gnällde på att hon var sunkig:
-Var träffade du henne?
-På en bar....
-Så du träffar en kvinna på en bar och ska göra fru av henne? Det är ju ren paranoia!
Jag älskar själv horor och madonnor och kan väl med stigande ålder acceptera alla sorter, men, man får fundera på vad m,an ska ha sig bil till före man köper den. De flesta verkar tro de kan få en 240 med låg soppaförbrukning, väghållning som en lotus och fart som en bugatti.
Dessutom ska den vara vacker...
Citera
2011-08-21, 10:26
  #5
Medlem
När jag växt eupp så såg jag mina päron titta på sådana där svartvita gamla filmer, där de sjunger en snutt i slutet, och när Edward Persson var stor. I några filmer så hyllar dem "mina herrar, jag säger bara en sak, - den ryska kvinnan !!"

Jag tror det ligger lite historia bakom det hela.
Ryska kvinnor har ansetts vackra ->
-> vackra kvinnor blir eftertraktade ->
eftertraktade skapar myter och legender ->
antagligen offer för mannens fantasier.

Lägg därtill låg levnadsstandard, och uppfattningen om att ryska kvinnor / flickro gör vad du vill för att få ett bättre liv , öppnar "åh, lätttillgängligt" tanken hos män, får hybris och slår på predatorcylindrarna, och allt blir en sorglig självskrivande historia.
Citera
2011-08-22, 09:29
  #6
Avstängd
Smeknamn1s avatar
Jag har fått intrycket att ryska kvinnor är både snygga, med höga kindben, söta ansikten och välformade kroppar, och är smala, samtidigt som de skulle vara dyngtrogna sin man, men jävligt vild i sängen! (Jag gillar ryskor, vilket kanske märks! )
Citera
2011-08-27, 18:24
  #7
Avstängd
En vitrysk tjej jag känner har berättat att ryska män är mesar. Romantiska och toffelaktiga. Den ryska mannen generellt sätt är väll en misslyckad, alkoholiserad loser. Och om tjejer är lösaktiga, beror det oftast på avsaknad av riktiga män som har dom under kontroll. Inte ovanligt att ryska tjejer likt svenskor, åker på semester till riktigt svartmuskiga länder, värre tom. Turkiet och Egypten är tydligen populära resmål, där de blir knullade av MENA folk.
Citera
2011-08-28, 19:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
När jag växt eupp så såg jag mina päron titta på sådana där svartvita gamla filmer, där de sjunger en snutt i slutet, och när Edward Persson var stor. I några filmer så hyllar dem "mina herrar, jag säger bara en sak, - den ryska kvinnan !!"

Jag tror det ligger lite historia bakom det hela.
Ryska kvinnor har ansetts vackra ->
-> vackra kvinnor blir eftertraktade ->
eftertraktade skapar myter och legender ->
antagligen offer för mannens fantasier.

Lägg därtill låg levnadsstandard, och uppfattningen om att ryska kvinnor / flickro gör vad du vill för att få ett bättre liv , öppnar "åh, lätttillgängligt" tanken hos män, får hybris och slår på predatorcylindrarna, och allt blir en sorglig självskrivande historia.

Under sovjettiden hade verkligen inte ryska kvinnor rykte om sig att vara vackra. Minns ett MAD-skämt där folk samarbetade med KGB i hopp om att slippa ligga med ryska honey-trap-agenter.
Citera
2011-08-30, 16:20
  #9
Medlem
Min fördom om ryskor? Golddiggers. Som sagt en fördom men jag misstänker att plånboken spelar betydligt större roll där än här.
Citera
2011-08-30, 19:20
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
Min fördom om ryskor? Golddiggers. Som sagt en fördom men jag misstänker att plånboken spelar betydligt större roll där än här.

Bra skrivet, är ryss själv. Kan säga så här att mer krävande tjejer går inte att hitta. Jag har vvs-företag i Sverige med hög omsättning. Och tydligen inte ens det är tillräckligt för att möta deras krav. Problemet är att Ryssland har 20% procent av befolkning som är väldigt rik och kan köpa ALLT.

Dom ryskor man ser som import i Sverige är oftast kärringar, och dom få som liksom en vän hade som var snygg dumpade han så fort hon fick medborgarskap. Krossade hans hjärta och idag är den svensken alkoholist (kan tilläga att även han är rätt så framgångsrik företagare,ingen random).

Så ser det ut typ.

Sen är ryssar liksom araber omgås bara i egna kretsar till 100% (som svar på TS fråga, dom ryssar som finns i Sverige kan man räkna på fingrar) i jämförelse med EUs östpack som består säkert av 1 miljon i Sverige.

Svenska tjejer är mycker mer mänskliga och har inte samma galna temperament.
__________________
Senast redigerad av mercedesbenz 2011-08-30 kl. 20:15.
Citera
2011-08-31, 00:46
  #11
Avstängd
Egentligen är det bara svaga idioter som blir utnyttjade av ryskor. Tycker dom är rätt förutsägbara. Är man bara jävligt dominant, samt inte är en loser vad det gäller plånboken, så kommer hon göra precis som man säger, och vara trogen. Svenskor däremot accepterar inte rollen att vara undergiven och sköta hushållet. Och hon är jävligt oförutsägbar, hon kan gå ut på krogen med sina vänner och tappa kontrollen över sina känslor, och gå hem med en annan kille. Har tex. träffat tjejer som går ut på krogen och är otrogna, och dom klagar på att deras biff pojkvänner är för kontrollerande. En ryska hade accepterat att mannen bestämmer.

Självklart är dom golddigger horor, men tycker ändå dom är bättre än svenskor som knullar runt bara för sakens skull.
__________________
Senast redigerad av Agaton1 2011-08-31 kl. 00:55.
Citera
2011-08-31, 00:52
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton1
Egentligen är det bara svaga idioter som blir utnyttjade av ryskor. Tycker dom är rätt förutsägbara. Är man bara jävligt dominant, samt inte är en loser vad det gäller plånboken, så kommer hon göra precis som man säger, och vara trogen. Svenskor däremot accepterar inte rollen att vara undergiven och sköta hushållet. Och hon är jävligt oförutsägbar, hon kan gå ut på krogen med sina vänner och tappa kontrollen över sina känslor, och gå hem med en annan kille. Självklart är dom golddigger horor, men tycker ändå dom är bättre än svenskor som knullar runt bara för sakens skull.

Ser ingen poäng med att ha en tjej överhuvudtaget, när jag kan betala 100euro och knulla 5 stycken hela dagen: https://www.flashback.org/p32569383#p32569383
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback