Hejsan! Jag undrar till er killar hur många ni vill att eran flickvän max ska ha legat med? Vart tycker ni gränsen går mellan normalt och slampigt? Ni får också gärna säga ungefär hur gamla ni är.
Hejsan! Jag undrar till er killar hur många ni vill att eran flickvän max ska ha legat med? Vart tycker ni gränsen går mellan normalt och slampigt? Ni får också gärna säga ungefär hur gamla ni är.
En med min rädsla för könssjukdomar (se min senaste tråd) .
Det skiter jag fullständigt i. Jag förstår inte ens varför frågan skulle komma upp. Om en tjej frågar mig hur många jag varit med så säger jag att det inte angår henne, och att jag inte är intresserad av hur många hon varit med. Dont ask dont tell.
Är 25~. Egentligen tycker jag att tjejer ska få ligga runt hur mkt de vill! Men kan inte hjälpa mig att störa mig på för många sexpartners om det rör sig om en flickvän. ca 10~ känns tvärlugnt iaf. Ingen oskuld och det känns inte det minst slampigt. Över 20 börjar kännas lite segt och 30+ skulle jag ha rätt stora problem med. Uppstår känslor med personen i fråga skulle jag kunna bearbeta detta dock, är mest i början jag står mig på sådant efter ett tag bryr jag mig inte längre så länge hon är ärlig med sin sexhistoria.