Citat:
Ursprungligen postat av Pir4te
Lösningen är enkel. Hade det varit min unge så hade jag först gett honom en DUKTIG örfil. Sen sett till att inte ta honom på dagis föränn rodnaden lagt sig.
Hjälper inte det så skulle jag ha slagit honom i magen sådär halvhårt. Alltså då man är unge är det skitdrygt att tappa luften, man fattar inte vad som händer och man tror att man ska dö.
Förklara för honom att om han tjuter EN ENDA JÄVLA GÅNG TILL så får han en rak höger i kistan.
Gör du detta ett par gånger med eskalerande kraft så lär han hålla fågelholken stängd.
Men se för fan till att ingen får reda på det. Idag är det så sjukt tabubelagt att ränna av ungarna, trots att det är bevisat att det är det enda som funkar från tidig ålder till sent tonår. Tro mig, din son kommer att tacka dig senare, samt att han kommer att ha ett ordentligt försprång den dagen han ska uppfostra ett barn som beter sig som ett jävla as.
Skruven...som håller alla de andra skruvarna, var finns DEN, Pir4te?
Hjarnskadade barn kan ha mycket speciella och "pipiga" skrik, så det ar inte så underligt att TS har kollat upp sitt barn. Men nu har galandet tydligen minskat till ett par gånger/vecka m a o ar ungen nog ratt normal. Till skillnad från dig, om du ar på riktigt.
(kanske du kan lasa detta trots att min pc saknar prickar over vissa bokstaver...)
PS: ser i annan tråd att du ar "ungefar" 30 år

hade gissat på det dubbla, både mht hostan på morgnarna o lite annat smått o gott...