Försök att motivera dig själv! Fyll "tomrummet" med saker som du alltid velat göra!
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Har vart ren i 2år nu, rökte innan dess 24/7. Första nätterna svettningar och sömnproblem, sen har det tagit tid för minnet att återhämta sig och samt innan jag börja röka cb var jag grymm på att stava, men när jag börjat missbruka cb stava jag som en kratta och det har fortfarande inte återhämtat sig helt. Sen när jag slutade så hade jag vart ren i 4 dagar och festade hos en bekant med enorma mängder sprit och snubben blev extremt hotfull så det slutade med en psykos eller vanföreställningar som jag fortfarande lider av och till idag. Skyller på cannabis men inte enbart cannabis utan cannabis i kombination med alkohol och stress. Vågar inte ta ett enda bloss till för resten av livet! Samt att innan jag slutade röka så fick jag ofta panikångest av rökat så det var ganska lätt att sluta röka pga det! Lycka till!
Din tomte. Du går på tunga opiater och bensodiazepiner, förutom det faktum att du verkar vara grav alkoholist (som sitter ensam och dricker 3 stycken helrör med starksprit) men tror att det var cannabis som förstörde ditt minne och stavförmåga?
Visst blir man inte vidare smart när man har rökt cannabis, men i ditt fall är det något helt annat som förstört din hjärna.