Jag är lite bäng och kom på en jävligt bra idé. Jag har hört om folk som lägger cannabis i sprit i ungefär en månad för att skapa cb-sprit, cannabinoiderna och thc'et utsöndras i drycken vad jag har förstått. Hursom så vill jag göra detta, fast även tänkt tillsätta andra droger, om jag börjar med att ta 750ml blandsprit hur mycket cannabis behöver jag för att bli bäng på ett par shottar? Antar att det skulle vara uppåt 50g som behövs? Efter detta hade jag tänkt tillsätta psilocybin-svampar eller kanske till och med flugsvamp.
Sprit, flugsvamp, psilocybin och cb borde väl ge en ordentlig kick i röva om man blandar det i en fin sörja. Alla tipps om bästa sätt att blanda olika droger för att få den aktiva substansen att utsöndra sig i spriten välkomnas med öppna armar!

Droger jag funderat på är Cannabis, kratom, flugsvamp, psilocybin-svampar och kanske starkare hallucinogener som salvia och dv kaktusar. Problemet är ju att flera av dessa säkert har olika krav på hur utsöndringen ska ske, de kanske tom kan skapa problem för varandra.
Om jag lyckas så skulle jag även vilja ha lite tipps om hur man får drycken att även smaka gott.