Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-10, 00:45
Medlem
Zicks avatar
Jag är lite bäng och kom på en jävligt bra idé. Jag har hört om folk som lägger cannabis i sprit i ungefär en månad för att skapa cb-sprit, cannabinoiderna och thc'et utsöndras i drycken vad jag har förstått. Hursom så vill jag göra detta, fast även tänkt tillsätta andra droger, om jag börjar med att ta 750ml blandsprit hur mycket cannabis behöver jag för att bli bäng på ett par shottar? Antar att det skulle vara uppåt 50g som behövs? Efter detta hade jag tänkt tillsätta psilocybin-svampar eller kanske till och med flugsvamp.

Sprit, flugsvamp, psilocybin och cb borde väl ge en ordentlig kick i röva om man blandar det i en fin sörja. Alla tipps om bästa sätt att blanda olika droger för att få den aktiva substansen att utsöndra sig i spriten välkomnas med öppna armar! Droger jag funderat på är Cannabis, kratom, flugsvamp, psilocybin-svampar och kanske starkare hallucinogener som salvia och dv kaktusar. Problemet är ju att flera av dessa säkert har olika krav på hur utsöndringen ska ske, de kanske tom kan skapa problem för varandra.

Om jag lyckas så skulle jag även vilja ha lite tipps om hur man får drycken att även smaka gott.
Citera
2011-08-10, 00:54
50g?? Pratar du om hasch eller grönt? Hur i helvete ska du isf blanda ut 50g hasch med 7.5dl sprit?
Citera
2011-08-10, 00:59
Medlem
CristDaFists avatar
haha ja alltså det blir nog bortkastat med röka ifall de funkar. Bättre att röka det innan/efter intag av en annan drog
Citera
2011-08-10, 01:00
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
50g?? Pratar du om hasch eller grönt? Hur i helvete ska du isf blanda ut 50g hasch med 7.5dl sprit?
Finmaler de 50g, lägger dom i en stor glasskål som jag häller spriten i, sätter lock på det och låter det stå i en månad.
Citera
2011-08-10, 01:03
Medlem
aceblacks avatar
Cannabis är fettlösligt inte vattenlösligt, jag vet inte riktigt hur det reagerar med alkohol men jag är ganska säker på att det inte kommer fungera. Man måste värma upp det eller lösa det med fett för att få ut de aktiva ämnena.
Citera
2011-08-10, 01:04
Flugsvamp låter awesome, dra i lite diskmedel också. Hur kul kan det inte bli om man kan blåsa såpbubblor ur munnen när man är bäng/full/halvt hjärndöd?
Citera
2011-08-10, 01:13
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
Flugsvamp låter awesome, dra i lite diskmedel också. Hur kul kan det inte bli om man kan blåsa såpbubblor ur munnen när man är bäng/full/halvt hjärndöd?
Finns många som har haft mycket bra upplevelser på Flugsvamp, sluta vara så negativ.
Citera
2011-08-10, 02:20
Medlem
alroberts avatar
Det är klart grabben ska blanda 50g gräs och flugsvamp!

Kom tillbacka med rapport på hur ovärt det var senare!
Citera
2011-08-10, 03:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Cannabis är fettlösligt inte vattenlösligt, jag vet inte riktigt hur det reagerar med alkohol men jag är ganska säker på att det inte kommer fungera. Man måste värma upp det eller lösa det med fett för att få ut de aktiva ämnena.

THC löser sig utmärkt i alkohol (ha alltså inte sprit i bongen) och weedsprit kan ju omöjligt vara en ny företeelse.

TS:
Här har du ett recept som funkar, dom får omvandla måtten själv. Sidan ser ut som stryk men metoderna är beprövade.
http://www.greendragonsoda.com/

Om det funkar med svamp och liknande har jag dock ingen aning om.
Citera
2011-08-10, 03:22
Medlem
Utmärkt idé, tycker du kan passa på att lägga i 42 lappar lsd också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in