2011-08-09, 00:44
Medlem
Tjena har ett fatal1ty ljudkort(heter xtremegamer) så när jag skulle ladda ner deras drivrutin och fick då deras audio control panel.
När jag laddat ner drivrutinerna börjar jag höra mig själv i lurarna. Och det enda som verkar fixa detta i deras program är att ta bort mic-in/line-in och ta digital I/O , men då hör jag inte mig själv ist.

Någon som haft erfarenhet utav detta problem?
Kan även meddela att jag inte kollat standard saker då jag inte kan någonting om w7.
Senast redigerad av CBlol 2011-08-09 kl. 00:56.
Citera
2011-08-09, 00:59
Medlem
Artificioses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBlol
Tjena har ett fatal1ty ljudkort(heter xtremegamer) så när jag skulle ladda ner deras drivrutin och fick då deras audio control panel.
När jag laddat ner drivrutinerna börjar jag höra mig själv i lurarna. Och det enda som verkar fixa detta i deras program är att ta bort mic-in/line-in och ta digital I/O , men då hör jag inte mig själv ist.

Någon som haft erfarenhet utav detta problem?
Kan även meddela att jag inte kollat standard saker då jag inte kan någonting om w7.
Vad vill du ha då? något mittimellan ting?
Citera
2011-08-09, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artificiose
Vad vill du ha då? något mittimellan ting?

Jag vill ha så de kan höra mig, men att jag inte hör mig själv i mina egna lurar.
Aha nu fattade jag vad du menade, skrev fel. Så blir det när man är trött.

Jag menade att då hör de inte mig om jag tar bort den.
Senast redigerad av CBlol 2011-08-09 kl. 01:52.
Citera
2011-08-09, 23:33
Medlem
Artificioses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBlol
Jag vill ha så de kan höra mig, men att jag inte hör mig själv i mina egna lurar.
Aha nu fattade jag vad du menade, skrev fel. Så blir det när man är trött.

Jag menade att då hör de inte mig om jag tar bort den.
Aha då vet jag inte riktigt hur du skall göra, men har du kvittot kvar till produkten så kan du ju alltid lämna in/ klaga. Annars så kan du ju gå in på deras hemsida och skicka ett mejl!
Citera
2011-08-09, 23:55
Medlem
TheGrims avatar
Annars kan man väl gå in på kontrollpanelen --> ljud --> inspelning --> högerklicka och välj egenskaper på din primära inspelningskälla --> recordingtab, listen, och sedan uncheckar du boxen "listen to this device".

Kanske funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in