2011-08-09, 00:07
Medlem
Jag är inte svensk men har bott i sverige i 10++ år. Jag förstår inte varför svenskar är så mesiga och vågar inte försvara sitt eget land... Om jag var svensk skulle jag bli Hitler 2 dvs få ihop så mycket folk som möjligt och döda alla som är inte vita. Eftersom jag inte är svensk så bryr jag mig inte så mycket om vad som pågår i sverige.. Men jag har alltid varit nyfiken på en sak: varför Ni svenskar gör inget åt alla mörkhyade idioter som försör det fina Sverige???!??!?
Citera
2011-08-09, 00:09
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziom
Jag är inte svensk men har bott i sverige i 10++ år. Jag förstår inte varför svenskar är så mesiga och vågar inte försvara sitt eget land... Om jag var svensk skulle jag bli Hitler 2 dvs få ihop så mycket folk som möjligt och döda alla som är inte vita. Eftersom jag inte är svensk så bryr jag mig inte så mycket om vad som pågår i sverige.. Men jag har alltid varit nyfiken på en sak: varför Ni svenskar gör inget åt alla mörkhyade idioter som försör det fina Sverige???!??!?
Cool story bro. And its funny coz it aint true
Citera
2011-08-09, 00:10
Medlem
cannaBes avatar
Alla invandrare som jag kände när jag var tonåring sa i princip samma sak. Vet inte varför de flesta svenskar bara knyter näven i fickan..
Citera
2011-08-09, 00:11
Medlem
-Orko-s avatar
Eftersom du inte är svensk så kan du alltså frånsäga dig allt intresse för att "försvara" något du tycker är vackert och värt att försvara? Antingen saknar du all känsla för logik eller så är du en feg jävla kappvändare.

Själva invandrardödandet tänker jag inte ens kommentera i sak eftersom du är ett troll.
Citera
2011-08-09, 00:11
Medlem
Varför? Kika i någon av alla ämnen som behandlar exakt samma ämne?
Citera
2011-08-09, 00:13
Medlem
Jocke11s avatar
"Eftersom jag inte är svensk så bryr jag mig inte så mycket om vad som pågår i Sverige"

Kanske det som är felet på folk som kommer hit.
Citera
2011-08-09, 00:14
Medlem
Roedoress avatar
JAA! Vilken bra lösning. Det kommer garanterat få blattarna att bli mindre primitiva.
Dock skulle det kännas skönt att få röja loss lite men alla efterskalven kommer att bli rätt otrevliga.
Citera
2011-08-09, 00:14
Medlem
Om du nu sitter här i Sverige och inte bryr dig om din omgivning tycker jag att du kan ta ditt pick och pack och flytta dit där du bryr dig.
Citera
2011-08-09, 01:08
Medlem
bollen_1s avatar
Vad föreslår du att jag ska göra? Fixa ett automatvapen, få ihop så många jag kan och börja skjuta blattar?

För att sedan få livstid på kåken, glömma familjeliv, jobb, barn och bli en hånad massmördare som Breivik.

Samhället är fortfarande alldeles för ordningsamt och välfungerade för att något sådant skulle kunna fungera. Bara en fullständig idiot tror så.

Däremot om hela huset skulle rasa samman och totalt kaos skulle utbryta. Då tror jag det skulle bli blodbad- ifrån alla håll och kanter.
Senast redigerad av bollen_1 2011-08-09 kl. 01:11.
Citera
2011-08-09, 01:22
Medlem
Jag förstår inte allt hat från båda sidor, vad spelar det för roll om en person har en annan kultar/bakgrund än dig själv? Ska allt va likadant? Alla ha samma traditioner, samma åsikter, samma kultar?

Rasister i alla dess former är så DUMMA i huvudet att det är synd om dem. Och med rasister menar jag både invandrare och svenskar som skiljer på bakgrund/hudfärg.
Citera
2011-08-09, 01:31
Medlem
Anledningen till att Sverige är så fint är just för att svenskar inte är så våldsamma till naturen. Ironiskt nog så är det exakt samma sak som kommer orsaka svenskens, skandinavierns och germanens försvinnande från jordens yta... såvida folket inte vaknar.
Citera
2011-08-09, 01:39
Medlem
Excultums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Alla invandrare som jag kände när jag var tonåring sa i princip samma sak. Vet inte varför de flesta svenskar bara knyter näven i fickan..

Kort svar på det är systematisk hjärntvätt som har påverkat 2 generationer. Se gärna; http://www.youtube.com/watch?v=nVRRrOJ4qrg

Men vi börjar vakna. Majoriteten av massan kommer dock aldrig att vakna eftersom majoriteten av massan har alltid bildat sina uppfattningar utifrån sin omgivning, bekanta och regimen/median. Skillnaden i modern tid är såklart Media/TV-åldern, där en falsk norm kan skapas.

http://truthtv.us/videos/385/Lemmings---Dr-William-Pierce

Dock är jag emot TS uttalande. Vår revolution måste ske fredligt, om möjligt. Vi är européer, inte judar, som alltid har grundat sina ideologier på terrorism och folkmord. Vi ska repatriera icke-vita, inte döda dem.
Senast redigerad av Excultum 2011-08-09 kl. 01:41.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in