Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Borde inte blaskorna trycka lite hårdare på att gangstern som sköts faktiskt sköt mot en polis först? Nu kallar man honom 4-barnspappa bara för att läsarna ska känna sympatier för honom. Märkligt.
Det blir också ganska roligt när tidningarna skriver att han sköts under oklara omständigheter. Som om det inte var en förplanerad polisoperation med flera styrkor inblandade, vilka givit detaljerade rapporter till sina överordnade, vilka i sin tur berättat om händelseförloppet för pressen.
I stället väljer man att skriva att det är oklart, för att någon ganstamamma har för sig att det gick till på ett helt annat sätt.