• 2
  • 3
2011-08-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clepto
Kollar man på alfabetet står 8:an för H. Två åttor blir då HH, HH står för Heil Hitler.
Nazister använder det som symbol.
Du visste inte vad HH står för så du är förmodligen född 88.
Ontopic: Du borde söka hjälp, hur länge har du hållit på?
jo det visste jag , men förstod inte varför du ens kom in på det hela, vad har det med mitt störda problem med att strypa katter och göra ?
Citera
2011-08-09, 23:11
Medlem
Ja detta problem har ju blivit värre , men strypa katter har minskat men att gå på stan och få för sig att slakta hela bunten har kommit mer i huvudet.
Citera
2011-08-09, 23:15
Medlem
enomdans avatar
Gå över till människor direkt istället, men ge fan i djuren!

Människor är mer skyldiga, de finns människor som förtjänar att dö. Leta upp pedofiler och sån skit så kan du leva ut dina fantasier.
Citera
2011-08-10, 14:30
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
jo det visste jag , men förstod inte varför du ens kom in på det hela, vad har det med mitt störda problem med att strypa katter och göra ?
Nej jag var bara nyfiken. Kanske finns det en korrelation mellan nazister och sådana som du som inte har empati?
Citera
2011-08-10, 19:08
Medlem
Lys avatar
Om du verkligen håller på och stryper katter så har du definitivt problem och bör söka hjälp. De stackars djuren har inte gjort dig något. Och skulle du strypa min katt så stryper jag dig. Om detta är sant och du inte hittar på bara för att se vilka reaktioner det blir på din tråd, så sök genast en läkare eller psykolog och berätta om vad du håller på med. Du måste sluta med det. Du är inte riktigt klok om du plågar ihjäl djur. Du måste få hjälp själv att hantera dina känslor och frustrationer på ett annat sätt.
Citera
2011-08-11, 17:37
Medlem
All-Down-The-Lines avatar
Citat:
kan lägga till att jag har redan börjat tänkt på massmord när jag går på stan när det är mycket folk runt om

är sjukt vanligt med sådana fantasier. Men är stor skillnad på att fantisera om sjuka grejer och faktiskt göra dessa. Många tror att de är sjuka i huvudet för att de tänker sjuka tankar när de flesta faktiskt gör det.

Jag är en sjukt empatisk människa med överdrivet dåligt samvete, kan ändå fantisera om att slå sönder personen bredvid mig på bussen eller ett scenario där jag går lös med an ak47a på omgivningen osv. Men jag skulle aldrig göra något sådant, innerst inne vill jag inte skada andra och vet att jag skulle må sjukt dåligt av att göra det
Citera
2011-08-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clepto
Nej jag var bara nyfiken. Kanske finns det en korrelation mellan nazister och sådana som du som inte har empati?
bryr mig inte direkt om "politik" över huvudtaget
Citera
2011-08-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-Down-The-Line
är sjukt vanligt med sådana fantasier. Men är stor skillnad på att fantisera om sjuka grejer och faktiskt göra dessa. Många tror att de är sjuka i huvudet för att de tänker sjuka tankar när de flesta faktiskt gör det.

Jag är en sjukt empatisk människa med överdrivet dåligt samvete, kan ändå fantisera om att slå sönder personen bredvid mig på bussen eller ett scenario där jag går lös med an ak47a på omgivningen osv. Men jag skulle aldrig göra något sådant, innerst inne vill jag inte skada andra och vet att jag skulle må sjukt dåligt av att göra det
jo men vad tror du jag gjorde med katterna ? klart jag tänkte på att strypa dom länge , sen gjorde jag det.
Citera
2011-08-12, 00:44
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
jo men vad tror du jag gjorde med katterna ? klart jag tänkte på att strypa dom länge , sen gjorde jag det.
Om du har stypt katter bör du kunna svara på varför...vad fick du ut av det och vad var det som drev dej till att göra det?
Vad tänkte du innan du gjorde det och vad var det som var lockande?
Citera
2011-08-12, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Om du har stypt katter bör du kunna svara på varför...vad fick du ut av det och vad var det som drev dej till att göra det?
Vad tänkte du innan du gjorde det och vad var det som var lockande?
lockande , jag bara gjorde det , kändes att jag tvungen att göra det , svårt och förklara på något sätt
Citera
2011-08-12, 12:22
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
lockande , jag bara gjorde det , kändes att jag tvungen att göra det , svårt och förklara på något sätt
Med det svaret blir tråden svår att ta som seriös....
Citera
2011-08-12, 14:59
Medlem
All-Down-The-Lines avatar
Citat:

Okej, fråga falshback om du håller på att bli galen eller sök hjälp då om du verkligen tror du kan och kommer skada någon annan eller dig själv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in