2017-10-05, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Tycker inte man man jämföra Tramadol med de tyngre opiaterna likt Oxy, heroin, metadon, buprenorfin etc. Om man tar säg 50-100 mg mot smärta lär det inte synas, däremot om man tar 200-300 mg lär man kunna se påverkad ut men det är individuellt. Tramadol är hyfsad mot smärta, det ger eufori och man känner sig nöjd, får energi och blir uthållig. En mycket bra substans, men det krävs höga doser för att sväva på moln. Perfekt som vardagsdrog imo.
okej, så det är lite som röka?, skönt att tanka ner en film, käka gott och bara chilla typ? Har läst att stesolid ska göra så det känns närmare ett subutexrus!

Edit: va lite otydlig, det är alltså nått man kan sitta hemma o chilla med och inte så man vill ut o ränna på krogen :?
Senast redigerad av P3rmorberg 2017-10-05 kl. 02:39.
Citera
2017-10-05, 06:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
okej, så det är lite som röka?, skönt att tanka ner en film, käka gott och bara chilla typ? Har läst att stesolid ska göra så det känns närmare ett subutexrus!

Edit: va lite otydlig, det är alltså nått man kan sitta hemma o chilla med och inte så man vill ut o ränna på krogen :?
Tycker den lämpar sig för båda aktiviteterna. Man blir skön, avslappnad, men ändå pigg, kreativ, social och utåt. Passar bra som jobbdrog i lagom doser, men även att bara ligga i soffan och softa framför TV/film/TV-spel osv.
Citera
2017-10-07, 21:43
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg

Ja om man uppskattar tramadol känslan lämpar den sig för de flesta tillfällena.
Citera
2017-10-08, 01:03
Medlem
MrWalldemars avatar
Vad tycker ni är goast att blanda med, diazepam eller alprazolam?
Citera
2017-10-08, 02:18
Medlem
Jag blir alltid rastlös på tramadol och kan aldrig hitta på något att göra. Jag och min add klarar inte av o bara ligga o nodda i sängen även fast det är skönt. Börjar få slut på podcasts och jag har inget och göra på mina fria kvällar. På dagarna försöker jag komma iväg o lira golf men de börjar bli kallt o jävligt så de slutar snart.

spel jag har är; black squad (roligt f2p spel) LoL, COD4, GTA5
problemet med spel är att dels har jag tröttnat efter en uppbringning utav konstant gaming och lanande och att jag inte har någon att spela med för tillfället.

värt att notera är att jag äter tram väldigt sällan för att förhindra toleransuppbyggnad och jag boostar alltid med diverse bensodiazepiner (alprazolam/ikto/temesta/stess) eftersom de är så jävla nice utan tolerans
Någon som har lite förslag på saker och göra när man är lite rund om fötterna??
Senast redigerad av Noveltyteorin 2017-10-08 kl. 02:25.
Citera
2017-10-08, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Jag älskar att blandra med alprazolam eftersom det är den enda gången jag noddar på snabbverkande tram, VART HAR ALL DEPOT TRAM TAGIT VÄGEN JAG SNEAR. ursäkta för att jag brusa upp
Citera
2017-10-08, 10:25
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noveltyteorin
Jag älskar att blandra med alprazolam eftersom det är den enda gången jag noddar på snabbverkande tram, VART HAR ALL DEPOT TRAM TAGIT VÄGEN JAG SNEAR. ursäkta för att jag brusa upp

Gött

Hur e det med tram på bakfyllan?
Citera
2017-10-08, 16:20
Medlem
eeriikks avatar
Citat:
Gött

Hur e det med tram på bakfyllan?

Sitter tramad på bakfylla nu. Tycker det tar bort större delen av bakfyllan. Får inte riktigt samma effekt av tramen som om jag vore nykter men bakfyllan är ett minne blott iaf.
Citera
2017-10-08, 16:31
Medlem
st0ckiss avatar
Är Tramadol inflammationshämmande? Hjälper det något alls vid bihåleinflammation? Dämpar det smärtan?
Citera
2017-10-08, 17:25
Bannlyst
Citat:
Diazepam av de två, men finns bättre kombos.
Citera
2017-10-08, 17:33
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeriikk
Sitter tramad på bakfylla nu. Tycker det tar bort större delen av bakfyllan. Får inte riktigt samma effekt av tramen som om jag vore nykter men bakfyllan är ett minne blott iaf.

Slängde i mig 550mg vid 16 tiden och bakfyllan finns inte mer iaf
Men håller med dig om att effekten känns lite klenare..

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Diazepam av de två, men finns bättre kombos.

Nice, vilken kombo hade du rekommenderat då?
Citera
2017-10-08, 17:47
Medlem
eeriikks avatar
Hej hallå!

Någon som provat 100mg tramadol av märket Tramax?? Om så är fallet, är det något att ha? Bra eller skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in