2014-12-05, 22:38
Bannlyst
Är det någon som vet allmänt om Tramadol boostar Oxy?
Jag har provat 100mg samtidigt som jag går på min dagliga oxy. Kände ingen som helst rusförhöjning (jag har tidigare ingen nämnvärderfarenhet av tram).

Är det sant att det är farligt att kombinera oxy och tram?
Har inte vågat höja intaget av tram. Någon som vet något om detta. Har begränsat med oxy, men plenty av apoteks-tram. Så därför skulle jag vilja mixa detta om det är en bra idé?????

tack
Citera
2014-12-06, 01:01
Medlem
Hur länge tar det tram att gå ur kroppen? (Timmar)

Ätit 200mg vid 18.00 + 100mg vid 21.00. Känner såklart av de ännu, totalt 300mg. Mår lite illa.

Är det risk för at imorgon?

Äter detta väldigt sällan. Ska gå och lägga mig nu!
Citera
2014-12-06, 01:05
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Tog runt 300mg MDMA KL 13 och börjar bli normal nu. Är det OK att ta tram vid det här läget eller bör man vänta ytterligare? För att minska risken för kramp så kommer även diazepam att tas.
Det ska inte vara någon fara! Speciellt om du har Diazepam också då blir det toppen!
Citera
2014-12-06, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det ska inte vara någon fara! Speciellt om du har Diazepam också då blir det toppen!

Menar du till morgondagen?
Jag brukar leva igenom AT utan något dämpande, annat än naturliga supplies .

Ett år sen jag åt detta. Lite lotto, för vissa gånger är det toppen andra mår jag illa hela turen.

Nåväl, tror jag tagit en lagom dos. Skulle stannat på 200 dock för där mådde jag inte illa men då vet jag till nästa gång.

Detta är inte riktigt min grej dock, för mycket illamående i helhet.

Diazepam är för mycket min grej, så det äter jag aldrig längre. Man blir ingen fin människa på dem i större mängder :/
Citera
2014-12-06, 02:27
Medlem
Tycker det är skumt... Jag äter ca 300mg på dagen runt tolv. Sen kanske 600mg på kvällen.
Har aldrig fått kramp, mått dåligt osv.

Blir skön ibland, ibland bara pyttelite.
Sen läser jag här folk som tar typ 150mg och tror de ska bli sköna.

Det är ju omöjligt. Så lite känner ingen av.
Citera
2014-12-06, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Tycker det är skumt... Jag äter ca 300mg på dagen runt tolv. Sen kanske 600mg på kvällen.

När brukar du kunna sova som vanligt? Påverkas din sömn?

Jag har lite svårt att slappna av atm. Men jag känner att effekten avtagit en hel del, känner mig inte lika seg i huvudet längre.

Har lite dvala.
Citera
2014-12-06, 07:50
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..

Efter att ha läst runt lite så skippade jag, då det var så mycket delade meningar om det hela. Blir att köra idag istället!
Citera
2014-12-06, 10:27
Medlem
En dum fråga: Hur länge bör man vänta med alkoholen, äter tradolan depot 150mg mot smärta. Är det ok att dricka ordentlit ifall man väntat typ 8-12 timmar?
Citera
2014-12-06, 13:10
Medlem
Sopsluts avatar
Jag har tagit ca 100mg tram/dag i nåt år i syfte att lindra smärta, hur länge måste jag va "ren" för att få tillbaks den där sköna känslan av att tramen verkligen biter på smärtan?
Citera
2014-12-06, 16:05
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Är det någon som vet allmänt om Tramadol boostar Oxy?
Jag har provat 100mg samtidigt som jag går på min dagliga oxy. Kände ingen som helst rusförhöjning (jag har tidigare ingen nämnvärderfarenhet av tram).

Är det sant att det är farligt att kombinera oxy och tram?
Har inte vågat höja intaget av tram. Någon som vet något om detta. Har begränsat med oxy, men plenty av apoteks-tram. Så därför skulle jag vilja mixa detta om det är en bra idé?????

tack

Jag har ställt samma fråga tidigare, fast jag gjorde det på oxy forumet.
Jag fick svar och testade själv med samma resultat, ingen boost.
Om det är farligt kan jag inte svara på men eftersom det inte ger någon effekt att blanda så tycker jag att du ska avnjuta varorna var för sig.
Citera
2014-12-06, 17:28
Medlem
Zicks avatar
Citat:

Det är verkligen inte omöjligt, själv känner jag utan tolerans av 100mg och blir "lite smågo" (kapsel då). Därimot behövs det bara ett par dagar av intag så behövs det redan 600-700 mg för att nå samma nivå.
Citera
2014-12-06, 18:45
Medlem
Stone..s avatar
Citat:

Vissa blir sköna på mindre än 150 mg! Så det är inget dom tror. Det är väldigt individuellt!

Har jag varit utan Tramadol någon dag bara så kan jag bli riktigt skön på 150 mg.
Då har jag käkat Tramadol i ungefär 6-8 år dagligen! Och det räcker med att om jag vill få ner toleransen så är får jag pina mig någon/några dag/dagar, men då kan det gott och väl räcka med 150 mg!

Så där har du fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in