Nej inga fler light-opis men mellanfältet är tapentadol och buprenorfin ungefär sedan är resterande starka eller välldigt starka. Kodein har en verkningstid på 4-6timmar så den sitter i ett tag, men vissa verkar bara känna av själva peaken sen inget mer? Men själva effekten sitter faktiskt i mycket länge.
Norflex finns som 100mg tabletter, är en dos verkligen 0.5mg, och är det skön muskelavslappnande effekt eller vill man bara ha riktiga opis istället?
Ok, mkt bra info. Vet inte varför jag skrev norflex faktiskt menade norspan 5mg som är buprenorfin, börja med typ 0.5mg nasalt isf nu när min opi tolerans torligtvis gått ner en del. Känns som jag bör testa båda och se vilken jag gillar bäst. Tack så hemskt mkt för hjälpen!
50 st tramadol för 1000kr? verkligen inte värt de. tramadol kostar väl max 10kr styck för 100mg? har dock inte kört tramadol på bra många år priserna går väl upp.. jag skulle dock aldrig köpa tramadol men om jag nu skulle handla de så skulle jag inte handla för tusen kr om jag inte fick minst 100pack. mvh
Tog 300 mg Tram nyligen för första gången i mitt liv, får vi se om det är bra eller anus. Tog 1 st E igår men fick ingen effekt överhuvudtage, väldigt underdoserade och utbankade med annat måste dem vara så ingen risk för sertonin syndrome eller va de kallas skulle jag inte tro iaf.. Tog ca 100 mg Stess igår utan tolernasn vid 12 tiden på natten, är inte så skön som jag skulle förväntat mig.
Men vad tror ni vad kommer jag få för effekt på tramen? Med tanke på att jag åt 1 st SKIT E igår som jag inte fick effekt av så någon sertonin syndrome tror jag knappast.
Tog 300 för en tilla sen, märker fortfarande inget men antar att de tar 1 h innan effekten bör komma om jag ens får effekt efter som jag tog E ikgår kväll men saken är den att det var skit E som man inte blev påverkad av.
Tog ca 90-100 mg stess igår under eftermiddagen, kommer de försämra tramruset mycket, tog de ju igår. Annars drar jag i mig 20 mg stess om 30 min om jag inte känner effekt av tramen
Tog 300 för en tilla sen, märker fortfarande inget men antar att de tar 1 h innan effekten bör komma om jag ens får effekt efter som jag tog E ikgår kväll men saken är den att det var skit E som man inte blev påverkad av.
Tog ca 90-100 mg stess igår under eftermiddagen, kommer de försämra tramruset mycket, tog de ju igår. Annars drar jag i mig 20 mg stess om 30 min om jag inte känner effekt av tramen