2014-05-10, 01:55
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g1zmo
hur länge kan man äta tramadol utan att få avtändning?
Det är helt olika från person till person.
Citera
2014-05-10, 15:51
Medlem
Hallå hallåååå! Tänkte kolla hur det är med Medikinet och Tramadol? Tog 20mg Medikinet imorse vid 12-tiden och tänkte köra lite tramadol ikväll. Är det någon fara tror ni? Är medikinet ute ur kroppen om jag kör typ 250mg tramadol ikväll vid 20-tiden?
Citera
2014-05-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g1zmo
hur länge kan man äta tramadol utan att få avtändning?
men på ett ungefär, en vecka, två? förstår att det är dosberoende såklart. har gått igenom bensoavtändningar så undrar vad jag har att förvänta. har 50 tram 50g
Citera
2014-05-10, 20:20
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabH
Hallå hallåååå! Tänkte kolla hur det är med Medikinet och Tramadol? Tog 20mg Medikinet imorse vid 12-tiden och tänkte köra lite tramadol ikväll. Är det någon fara tror ni? Är medikinet ute ur kroppen om jag kör typ 250mg tramadol ikväll vid 20-tiden?

Det är lugnt.
Citera
2014-05-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Det är lugnt.

Verkar så, har tagit nu och mår prima hittills
Citera
2014-05-10, 22:46
Medlem
Shurda14s avatar
Är det bara jag eller har tramadol blivit någon slags allround-inkörsport-fjortis-drog eller vad är det frågan om.

Detta baserar jag på IRL händelser men också det stora antalet tramadol-relaterade frågor både här och i drogakuten som endast kan ses som frågor från folk inte har en jävla aning vad dom håller på med och det resulterar ju bara i en drös trådar och inlägg som alla är på ett ungefär ''jag har tagit xxx mg är det lugnt blandat med det osv osv'' eller ''har tagit xxx mg kommer jag dö?'' ni förstår vad jag menar.

Så ser det ut såhär?
Har tramadolen blivit vanligare alternativt att det inte uppfattas så farligt och avståndet mellan tex första gåsen till första tram-sessionen minskat?

Har man hyffsade kontakter kan man styra till hyffsat pris men på senaste märkt en trend där yngre becknare också säljer tram till skampriser just för efterfrågan hos dom yngre har ökat och då går priset också upp.

Visst tram är en relativt mild substans men endå, när jag nu nämner ''yngre'' så syftar jag på personer under arton med långående tramadol missbruk?

Så vad händer?
Citera
2014-05-11, 00:12
Medlem
Tjena! Har idag fått tag på tramadol (retard hexal 100mg) för första gången på 1.5 år. Har inte tagit någon annan opioid/opiat under den tiden så toleransen är noll. har nu petat i mig totalt 1g (1000mg) men känner knappt av något. Tog första 2 tabletterna (200mg) vid 14:41 och har fyllt på med ca en i timmen fram till klockan 21:00 ungefär. Någons som vet varför jag inte känner så mycket som jag borde känna?

Tack på förhand.
//slashwtf
Citera
2014-05-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashwtf
Tjena! Har idag fått tag på tramadol (retard hexal 100mg) för första gången på 1.5 år. Har inte tagit någon annan opioid/opiat under den tiden så toleransen är noll. har nu petat i mig totalt 1g (1000mg) men känner knappt av något. Tog första 2 tabletterna (200mg) vid 14:41 och har fyllt på med ca en i timmen fram till klockan 21:00 ungefär. Någons som vet varför jag inte känner så mycket som jag borde känna?

Tack på förhand.
//slashwtf

Det är sockerpiller.
Citera
2014-05-11, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainwhipper
Det är sockerpiller.

Nej köpte en karta i blister. Det står klart och tydligt "Tramadol retard hexal 100mg" på baksidan.
Citera
2014-05-11, 03:14
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Nej köpte en karta i blister. Det står klart och tydligt "Tramadol retard hexal 100mg" på baksidan.
Dom du har är depot tabletter.
Tuggade du eller krossade sönder Tramadolen innan du tog det?
Citera
2014-05-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Dom du har är depot tabletter.
Tuggade du eller krossade sönder Tramadolen innan du tog det?

Jag tuggade dom väldigt noga. Käkade en hel del tram förr för ca 2-3 år sedan så jag vet hur jag ska göra
Citera
2014-05-11, 14:39
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Jag tuggade dom väldigt noga. Käkade en hel del tram förr för ca 2-3 år sedan så jag vet hur jag ska göra
Okej, Tramadol utan depot effekt är bäst tycker jag. Det slår på mer med Tramadol utan depot effekt.
Det tycker jag i alla fall att det gör. Fast jag krossar eller tuggar sönder dom!

Om du har tillgång till Tram utan depot effekten så prova dom nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in