2014-03-23, 14:26
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sloke
ett tag var det riktigt awsome, bara låg och kollade på film och flummade, men det blev lite väl mycket efter ett tag, sen nojjade jag upp mig som fan över den där andnings skiten och sen var det inte nice alls. Om man bortser från det så var ruset riktigt fint
Andningsdepp? du måste ta extremt mke för att dö av enbart tram om du inte blandar med bensos med vill säga. Eller varför nojjade du över det?
Citera
2014-03-23, 14:43
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
ett tag var det riktigt awsome, bara låg och kollade på film och flummade, men det blev lite väl mycket efter ett tag, sen nojjade jag upp mig som fan över den där andnings skiten och sen var det inte nice alls. Om man bortser från det så var ruset riktigt fint

okej läste inte exakta bakrunden men kan ju bli så att börjar man nojja över en grej så gåre åt helvete liksom.
mvh
Citera
2014-03-23, 14:45
Medlem
har bara tagit tramm i syftet att flumma på det typ 2 ggr innan, inte helt bekant med hur det påverkar en, så jag kollade här på flashback och fick rådet att inte sova på några timmar efter en dos på 900 mg
Citera
2014-03-23, 14:55
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
har bara tagit tramm i syftet att flumma på det typ 2 ggr innan, inte helt bekant med hur det påverkar en, så jag kollade här på flashback och fick rådet att inte sova på några timmar efter en dos på 900 mg

900mg blir du ju skapligt väck på om du bara tagit 2ggr innan, så klokt kanske
Citera
2014-03-23, 17:09
Medlem
snusaren92s avatar
Hallåj vad tror ni jag är väldigt vann vid opiater och opioider.

50mg tramadol
+
citodon ??

Frågan är hur mycke citodon ska ja ta kan inte kodin nå bra ??
men har några citodon.
Joo jag vet att dom inehåller paracetemol och attt detta är dåligt för levern ...
Mvh
Citera
2014-03-23, 17:31
Medlem
glutaminsyras avatar
Om möjligt gör en CWE.
Om du är medveten om riskerna med paracetamol men endå inte tänker göra en CWE så skulle jag rekommendera 8 citodon. Förutsatt att du inte har mer tramadol? Jag skulle råda dig att inte ta mer än totalt 4 gram paracetamol. Jag tog själv 5 gram vid ett tillfälle men då mådde jag jävligt dåligt i flera dagar.

Jag har även blandat kodein och tramadol flera gånger och det fungerar bra på mig.
Citera
2014-03-23, 19:32
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Visst fan är det bättre tryck i kapslar än krossade depot? Har sökt lite och kommer inte direkt fram till något svar.
Var ett tag sedan man tog kapslar och har blivit en del sub i mellan.. Men jag tycker inte 500 mg krossade depot slog så jävla bra efter några veckors "vila" är det möjligtvis suben man refererar till?
Citera
2014-03-24, 17:30
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Visst fan är det bättre tryck i kapslar än krossade depot? Har sökt lite och kommer inte direkt fram till något svar.
Var ett tag sedan man tog kapslar och har blivit en del sub i mellan.. Men jag tycker inte 500 mg krossade depot slog så jävla bra efter några veckors "vila" är det möjligtvis suben man refererar till?

Ja, jag håller med dig om detta, och själv gått i samma funderingar.
Citera
2014-03-24, 23:52
Medlem
glutaminsyras avatar
jag personligen märker ingen skillnad på att tugga en 100mg depot noga eller slänga i mig 2 50mg kapslar. Däremot upllever jag skillnad emellan olika tillverkare. jag får bättre effekt av hexal än retard eller medartum.<br />det tycker jag är märkligt.
Citera
2014-03-25, 01:56
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Det stämmer bra, kapslar slår mycket bättre än krossade depot tabletter.
Citera
2014-03-26, 11:54
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det stämmer bra, kapslar slår mycket bättre än krossade depot tabletter.

Ja men varför, kan man undra.
Citera
2014-03-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glutaminsyra
Jag tycker alkohol dämpar tramadol-ruset. Eller tar över kanske är rätt ord.
Jag blir sjuk av blandningen alkohol och tram, får ont i huvudet och mår allmänt dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in