2012-08-08, 14:45
Medlem
Hangurselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Hallå!

Är jag ensam om att bli aggressiv och lättirriterad på tram??
Har förövrigt bara "trammat" 4 ggr i mitt liv och all under de senaste två månaderna.
känns jävligt tråkigt att behöva bli sådär..
Brukar hända min kompisar och mig vi kör mer 2 eller fler dagar i rad. Får en kort stubin typ
Citera
2012-08-08, 15:34
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Brukar hända min kompisar och mig vi kör mer 2 eller fler dagar i rad. Får en kort stubin typ
Är det under ruset eller dagarna efter de dagar ni tagit tramadol?
Citera
2012-08-08, 15:57
Medlem
Hej! Har fatt Doxyxycline 100mg, 500mg, rabufen400mg och tramadol (traumed 50mg). Jag antar att lakaren vet att dom gar ihop men tror ni det funkar att ta 4st av trammen sa man blir lite skon ocksa? inga biverkningar o sant nar det gar ihop med de andra? antibiotika och ibuprofenen
forsta gangen jag tar tram forresten.

Funkar alkohol med dessa? tar antibiotika mot klamydia
Citera
2012-08-08, 15:58
Medlem
emretss avatar
Tjena sitter på 500mg tramadol depot. Får jag ett skönt långt rus om jag sväljer dom hela eller ska jag krossa några ? Ska till bruden så jag vill inte ligga och nodda då hon tror jag är ren. Skriver från mobilen ifall de är några felstavninga r . Snabba svar uppskattas sitter redan på bussen. Hur långt rus får ja om.ja sväljer dom hela ? Mvh
Citera
2012-08-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emrets
Tjena sitter på 500mg tramadol depot. Får jag ett skönt långt rus om jag sväljer dom hela eller ska jag krossa några ? Ska till bruden så jag vill inte ligga och nodda då hon tror jag är ren. Skriver från mobilen ifall de är några felstavninga r . Snabba svar uppskattas sitter redan på bussen. Hur långt rus får ja om.ja sväljer dom hela ? Mvh

du e hög hela dagen o mdu sväljer dem hela. tycker du ska spara dem tills du är sj då om hon nu tror att du är ren
Citera
2012-08-08, 16:16
Medlem
emretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
du e hög hela dagen o mdu sväljer dem hela. tycker du ska spara dem tills du är sj då om hon nu tror att du är ren

Men jag kommer ju inte vara så intensivt moffad. Kommer de inte va som att typ " känner mig lite krasslig idag älskling kan vi inte ha en myskväll bara? "
Citera
2012-08-08, 17:15
Medlem
Tycker ATn på tram e jävligt olika, ena gången är det ett rent helvete nästa gång märker jag knappt av det.
Brukar bara köra 3-4 dar i sträck.
Nån som känner igen sej.
Citera
2012-08-08, 18:55
Medlem
Tog kodein igår kväll, fick väl i mig typ 250mg.

Kan jag bli skön på 300-400mg tramadol ikväll?
Citera
2012-08-08, 19:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleBanana
Tog kodein igår kväll, fick väl i mig typ 250mg.

Kan jag bli skön på 300-400mg tramadol ikväll?
Varför vill du ta tramadol ikväll? Bättre vänta en vecka eller nåt så slipper du hamna i träsket

Vill egentligen inte vara moralkärring, men va lite smart bara, det vinner du på i det långa loppet.
Citera
2012-08-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför vill du ta tramadol ikväll? Bättre vänta en vecka eller nåt så slipper du hamna i träsket

Vill egentligen inte vara moralkärring, men va lite smart bara, det vinner du på i det långa loppet.

Tackar ödmjukast för omtanken, men jag har mina anledningar till varför jag vill köra tram ikväll körde i mig 450mg för 10 min sen hoppas man blir mysig nu när Sverige lirar handboll
Citera
2012-08-08, 20:59
Medlem
NirvanAs avatar
Det är synd att vissa aldrig kan vara nöjda, vill alltid ha lite mer etc... Men men, ert val.
Citera
2012-08-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är synd att vissa aldrig kan vara nöjda, vill alltid ha lite mer etc... Men men, ert val.

Du verkar se mig som någon torsk på opiater, jag försöker ha kul på det lilla lager jag har för tillfället. Annars är jag weedrökare....

Men jag känner fortfarande ingenting i princip. Vad fan är detta? Jag tog ju 450mg! Det var ju typ 2h sen jag tog skiten, hade käkat middag 10 min innan men det var ingen stor middag. Hur lång tid ska det egentligen ta?? Känner ett litet gung i kroppen nu men jag vill nodda!
Senast redigerad av PurpleBanana 2012-08-08 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in