2012-02-14, 21:39
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Varför söka när man bara helt slött kan fråga? Det är ju mycket enklare. Och så kan man reta upp folk också, det är ju alltid kul.

Glad alla hjärtans dag!

Ja det förstås! Den tanken slog mig aldrig, men du har givetvis rätt! Blir ju så mycket bekvämare att bara fråga rätt av, varför slösa tid på sökfunktionen, den är ju bara i vägen, och alla uppskattar ju återkommande skitfrågor dessutom!!

Detsamma!!
Citera
2012-02-14, 23:33
Medlem
Käkat Lexilium Bromazepam i mycket små mängder (senast 3 mg för ca 10 timmar sen, 6mg igår natt), visst borde det inte vara några problem med ca 500 mg tramadol nu?
Citera
2012-02-14, 23:41
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denniito
Käkat Lexilium Bromazepam i mycket små mängder (senast 3 mg för ca 10 timmar sen, 6mg igår natt), visst borde det inte vara några problem med ca 500 mg tramadol nu?
Borde inte va några problem nej
Citera
2012-02-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Borde inte va några problem nej

Haha du brukar vara lite ironisk/sarkastisk men väljer att lita på dig
Citera
2012-02-15, 00:13
Medlem
qleks avatar
Citat:
Haha vad menar du?
Citera
2012-02-15, 00:13
Medlem
illegalodlares avatar
Citat:

Lite sent nu men jag brukar nästan alltid blanda bens och opiater, tycker det blir skönare.. dock små doser benso så klart, men det räcker för en mysig combo.

MVH
Citera
2012-02-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illegalodlare
Lite sent nu men jag brukar nästan alltid blanda bens och opiater, tycker det blir skönare.. dock små doser benso så klart, men det räcker för en mysig combo.

MVH

Okej, så med andra ord kanske jag borde peta i mig lite mer Lexilium för ännu mysigare rus?
Citera
2012-02-15, 00:17
Medlem
qleks avatar
Citat:
Okej, så med andra ord kanske jag borde peta i mig lite mer Lexilium för ännu mysigare rus?
Det skulle jag undvika. Kan va farlig blandning. Visst man kan ta små doser men va fan. Om du tycker det är värt att riskera så gogo. Andningsdepp kan ske.
Citera
2012-02-15, 00:20
Medlem
Citat:
Det skulle jag undvika. Kan va farlig blandning. Visst man kan ta små doser men va fan. Om du tycker det är värt att riskera så gogo. Andningsdepp kan ske.

Nej absolut inte värt det, men för att få det fastställt så ska det iaf inte vara någon fara då jag tog 3mg(1 tablett) lexillium för ca 10 timmar sen och 2 igår kväll?
Citera
2012-02-15, 00:45
Medlem
qleks avatar
Citat:
Nej absolut inte värt det, men för att få det fastställt så ska det iaf inte vara någon fara då jag tog 3mg(1 tablett) lexillium för ca 10 timmar sen och 2 igår kväll?
Nej det tvivlar jag på. Skulle nog inte ens va några problem om du hade tagit de samtidigt som trammet.

Edit: avensjuk på dig som har petat i sig 500mg. Är så jävla sugen skulle igentligen köpt oxy idag men de sket sig och inget tram kan jag fixa heller
Citera
2012-02-15, 00:49
Medlem
Citat:
Edit: avensjuk på dig som har petat i sig 500mg. Är så jävla sugen skulle igentligen köpt oxy idag men de sket sig och inget tram kan jag fixa heller

Adu, har inte haft tramadol på 10 dagar nu (så detta rus var bland de mysigaste någonsin, synd bara att jag fick 10x50mg, sugen på rätt mycket mer. Men det är en kille som skrivit i min inbox och säger att han bra svenska för 5 kr st. Tror du att man kan lita på sånna? Reggade sig här nu i februari. Svara gärna PM.
Citera
2012-02-15, 00:55
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Adu, har inte haft tramadol på 10 dagar nu (så detta rus var bland de mysigaste någonsin, synd bara att jag fick 10x50mg, sugen på rätt mycket mer. Men det är en kille som skrivit i min inbox och säger att han bra svenska för 5 kr st. Tror du att man kan lita på sånna? Reggade sig här nu i februari. Svara gärna PM.

Ganska uppenbart tycker du inte? En ny reggad okänd person som pmar något sådant. Handla inte av Fb folk då du troligen kommer bli lurad 9/10 ggr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in