Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Tjena, har en liten fråga angående avtändning. Tramade i fredags 500mg lördags 400mg sen inget på söndagen sen måndagen 300mg sen idag (onsdag) 450mg kommer jag få någon AT?
Jag får AT bara efter en dag
Gick tidigare på tramadol dagligen i 1,5 år och tror det är därför.
Jag tar aldrig tramadol två dagar i rad numera p.g.a. att AT:n inte är värd det. Sen är jag vaksam mot dem också så jag inte börjar knapra dessa lyckopiller varje dag igen.
Tycker folk ska vara försiktigare med tramadol. Visst de är trevliga piller men det är just det som är problemet. När man kör dagligen under lång tid står tiden stilla. Det är en helt manisk period där man hellre sitter hemma och njuter än är ute och gör vettiga saker. Så var det för mig i alla fall. Satt mest hemma och filosoferade, kliade mig på näsan och tyckte att alla andra var idioter och ville inte umgås, det gav liksom inget. Jag gjorde inte särskilt mycket konstruktivt om man säger så, det är därför jag säger att tiden står stilla.
Tillslut fick jag för mig att jag skulle ta körkort vilket jag faktiskt genomförde trots mitt missbruk. Satt där på teorilektionerna "high as fuck" och lyssnade på hur farligt det är med droger i trafiken sen gick jag ut med körskoleläraren och körde. Inte smart. Det var faktiskt körkortet som gjorde att jag slutligen tände av.