Citat:
Ursprungligen postat av drdiktafon
Nu är reservoaren dessvärre slut (sedan en månad tillbaka) och jag är såklart i desperat behov av att fixa fler. Om någon vet hur jag kan få tag på Tramadolen nere i Malmö, så hade det varit enormt uppskattat av mig!
Låter här som du är beroende.
Så din tråd var egentligen ett billigt sätt att försöka komma i kontakt med en langare? Är inte det olagligt på flashback, brottsligt osv (har inte så stor koll på det)?
edit:
Saken är den att en vän till mig började med tramadol pga knäproblem och det slutade med missbruk som höll på i över 1 år. Kunde inte arbeta utan tramadol och då arbetar han i skolan vilket jag hoppas ni alla inser är så fel det kan bli.
I slutet låg han på ett intag av 2000 mg vilket jag antar är ganska mycket va? Och ja, han trappade upp hela tiden när toleranströskeln ökade.
Han tog tag i problemen och är drogfri sedan länge men jag kan garantera att han går i god för att säga till er att tramadol är
bara skit
Ni som säger att ni inte är beroende och kan sluta när ni vill har säkerligen inte använt tramadol mer än i 2 månader
eller så är ni helt enkelt för blåögda för att se hur verkligheten är.