Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Så har det hänt mig. Krampen. Sög i mig 500mg igår, sammanlagt 850mg på hela dagen, hade kört i fyra dagar med 3-500mg per dag, och det sista jag minns är att en obehaglig känsla spreds längs ryggraden. Vaknade på golvet, blödandes ur tungan och ett jack i pannan. Ont i kroppen idag.
Tog nyss 300mg för att kolla om jag får effekt, och jag känner ingenting förutom smärtstillande. Tar en paus på en vecka nu, och testar då igen.
Ångrar mig inte, den här veckan förutom krampen har varit så sjukt underbar.
Välkommen till klubben får man väl säga då....
Tur att du fick anfallet hemma, och inte i duschen/badet! Jo, värk i kroppen får man, inte så konstigt eftersom varenda muskel i kroppen varit på helspänn. Du har gått igenom ett rejält träningspass helt enkelt!
Nu ska jag vara trista moraltanten men... ska du verkligen köra tram igen nu? Och så tätt inpå ett krampanfall dessutom? Naturligtvis gör du som du vill, det är ju din kropp, men ska du inte låta kroppen vila ut ordentligt innan du försöker spöa upp dig själv igen?
Ja ja, du gör som du vill (snällt va?

). Naturligtvis vet du bättre än att sätta dig bakom ratten eller något liknande när du testar igen.