2011-10-02, 08:21
Medlem
Stormorfars avatar
Om halveringstiden är ca 7h och du käkar 700mg kommer du ha 350mg tramadol i blodet efter 7h, efter 14h har du 175mg i blodet osv.
Citera
2011-10-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Om halveringstiden är ca 7h och du käkar 700mg kommer du ha 350mg tramadol i blodet efter 7h, efter 14h har du 175mg i blodet osv.

Jepps, så därför om jag dubblar min normala dos borde ATn slå in 7H senare korrekt?
Citera
2011-10-02, 18:24
Medlem
-charliesheens avatar
är det någon som vet en inrikes shop som säljer? skicka gärna pm isf
Citera
2011-10-02, 22:47
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
förstår inte att du säger så, möjligtvis om man drar i sig en stor mängd av båda, så lär ju sömningeng vara ett problem. men 2dl whiskey och 200 mg tramadol brukar göra krogen så mycket roligare

Och kramprisken ökar. Men det är ditt liv.
Citera
2011-10-03, 02:34
Medlem
RoyalEnsembles avatar
Själv brukar jag knarka tram o dylikt på vinterhalvåret sen en paus resten av tiden. Man får bättre rus, slipper vinter ångest och kan spara ihop mer pengar så (o så har jag ADD oxå men ingen medicin mot det..) Jag brukade handla tram vid folketspark i en affär där o på cybergymnasiet. Hur ni hittar dit får ni själva fixa, för som sagt så e jag fortfarande i paus o letar för tillfället själv efter ställen att börja köpa på. Då helst en e-shop ^^
Citera
2011-10-03, 03:03
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Så har det hänt mig. Krampen. Sög i mig 500mg igår, sammanlagt 850mg på hela dagen, hade kört i fyra dagar med 3-500mg per dag, och det sista jag minns är att en obehaglig känsla spreds längs ryggraden. Vaknade på golvet, blödandes ur tungan och ett jack i pannan. Ont i kroppen idag.
Tog nyss 300mg för att kolla om jag får effekt, och jag känner ingenting förutom smärtstillande. Tar en paus på en vecka nu, och testar då igen.

Ångrar mig inte, den här veckan förutom krampen har varit så sjukt underbar.

Välkommen till klubben får man väl säga då....

Tur att du fick anfallet hemma, och inte i duschen/badet! Jo, värk i kroppen får man, inte så konstigt eftersom varenda muskel i kroppen varit på helspänn. Du har gått igenom ett rejält träningspass helt enkelt!

Nu ska jag vara trista moraltanten men... ska du verkligen köra tram igen nu? Och så tätt inpå ett krampanfall dessutom? Naturligtvis gör du som du vill, det är ju din kropp, men ska du inte låta kroppen vila ut ordentligt innan du försöker spöa upp dig själv igen?

Ja ja, du gör som du vill (snällt va? ). Naturligtvis vet du bättre än att sätta dig bakom ratten eller något liknande när du testar igen.
Citera
2011-10-03, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
är det någon som vet en inrikes shop som säljer? skicka gärna pm isf

+1
Citera
2011-10-03, 06:56
Medlem
Senast redigerad av roligkilleja 2011-10-03 kl. 07:01.
Citera
2011-10-03, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdiktafon
Åh, jag är så jävla trött på alla dessa människor som det gått åt helvete med!*

Varför måste man stämplas som en liten stackare som med all säkerthet kommer att sluta i sina egna spyor, bara för att man har en längtan efter en drog som gjort det bra för en?! Bara för att man vill ha sex, snackar om och tänker på den, så behöver det väl för fan inte innebära att man måste bli en sexmissbrukare bara för det!*

Önskar att människor hade haft en respekt till droger och inte tog dom hur som helst! Som slutar på 2000 mg om dagen ...*

Det är ni som inte haft "känsla för kontroll", och som aldrig nöjt er utan istället gång på gång "testat era gränser" som gjort det så oerhört mycket svårare för oss andra att få tag på den!*

Men gratulerar för att du som precis alla andra pundare där ute tror att det kommer förbli så som du tänker nu. Antingen hinner du lägga det på hyllan i tid eller så kommer du älska något du testar FÖR MYCKET; Speciellt eftersom du tenderar på att älska fjunet tramadol
Citera
2011-10-03, 09:20
Medlem
Vore jag dig hoppa tramadolen idag, vänta nån vecka iaf, Dessa krampanfall kan gå åt helvete, talar av egen erfarenhet då jag tuggat dessa så pass länge att jag förmodligen utvecklat nån sorts allergi emot skiten.

En gång ramlade jag tex över diskmaskinen som var öppen med knivarna uppot, ramlade som tur va på tallrikarna men var väck i 5 minuter och bet sönder tungan drog axeln ur led ett x antal gånger, så mitt råd vänta kan som sagt gå åt helvete, alt slå i dig riktigt morfin
Citera
2011-10-03, 10:15
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissEmo
Du sa det jag tänkte, och även alla jävla alkisföräldrar som totalsabbar sina ungar pga misshandel o dyligt.
OnT: Tram/tradd gör dig inte helt jävla bäng i huvudet heller, man mår bra och är precis som vanligt fast man mår kung....sådet så.

Dra inte hit den här jävla alkohlolstoryn nu. Man behöver inte vara helt jävla tappad för att hajja att ETT glas vin till maten är bättre för barnen än att poppa tram för att kunna må bra.

Missbruk är en femma. Så det så.
Citera
2011-10-03, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
världens tråkigaste drog. jag är ingen direkt tramadol användare, men har använt det kanske vid ett 10-15 tal gånger, och senast nu inatt. Sist nodda jag på 200mg, och idag känner jag knappt något rus på 250.

Ja, det är samma bolag, actavis som gjort mina 2 sista gångers, tabletter.

Testa ta mer. Jag känner ingenting under 400mg. De få gångerna jag faktiskt festar till det med tramadol börjar jag med 500mg och ökar med 200mg 2-3 timmar senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in