2011-09-08, 19:39
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softm00n
Du menar att man inte känner så mycket på 150mg eller ? Hur mycket tycker du man ska ta första gången ?

mja 150 funkar väl men ja skulle säga 250-350mg iallafall. Gör som du vill.
Citera
2011-09-08, 20:48
Bannlyst
Jag tänder av just nu efter som jag skrev 1 vecka brukande och det nästan så att man ångrar. Av dom droger jag har testat kan jag närmast jämföra med XTC som jag köpte på utlandsresa
Men då var det riktig hardcore påverkan ochså inte kärring effekten som man får av tramset. Visst man var lite dämpad på något märkligt sätt 2 dagar efter intag. Men någon AT kom inte på tal.

Ska berätta om mini AT (nu kanske någon skrattar åt mig och säger vart kommer AT efter 1 vecka ifrån med det är så jag känner mig). Igår var jag wasted kort sagt. Idag var jag wasted fast med obehagliga känslor, ingen matlust den mat jag åt rann ut , utan att uppehålla sig i magen. Allmänt trött dåsig och helt slut i skalle. Vill bara ligga/sitta i stora drag. Sover som en gris. Maniskt runkande kom från ingenstans ochså

Nu visste jag dock vad jag skulle förvänta mig eftersom jag körde samma race tidigare i vintras på 1 vecka, fast denna gång känns det en aning obehagligare.

Så här i efterhand kan jag säga att den ringa effekten är knappast värd att må så här efteråt. Om man jämför som jag skrev tidigare med xtc så är effekten väldigt liten och AT verkar ingen rolig även efter kort brukande (vill inte tänka vad ni som drog på stora doser under lång tid gick genom).
Aldrig mer säger jag bara, skulle slänga om jag fick dessa piller gratis. Dock är jag en erfarenhet rikare
även om det inte är första gången.
Senast redigerad av mercedesbenz 2011-09-08 kl. 20:56.
Citera
2011-09-08, 22:56
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softm00n
Hur länge kommer effekten vara om jag tar 150mg? kommer jag kunna gå utanför dörren idag ? haha

Jag tror du kommer bli rejält mysig av 200mg. Om det inte känns någonting efter 1-2hrs, poppa in 100 till.
Citera
2011-09-08, 23:45
Medlem
för ca 3 veckor sedan så fick jag blindtarmsinfektion, jag fick då Tramadol Retard Actavis 100 mg utskrivet. enligt doktorns rekommendation så skulle ja ta max 2 st dagligen. sedan sa en polare att man kunde få ett härligt/lugnande rus utav det, så jag testade att ta 2 st alltså (200mg) kände dock inte av det. hade tagit tabletterna i ca 1½ vecka när ja testade.. och det var den sista gången ja tog tabletterna. nu 1½ vecka senare ska ja testa igen, undrar hur jag på bäst sätt ska nå effekt och hur mycket ska jag ta?
Senast redigerad av Softar1 2011-09-09 kl. 00:09.
Citera
2011-09-09, 00:23
Medlem
Ett tips om man börjar känna av lite krampkänningar är att ta det lugnt, käka en banan (ger lagom med energi/kolhydrater samt kalium). Sätt dig sedan och koncentrera dig på att ta det lugnt, typ meditera. Se inte på TV, undvik starkt ljus eller gå ut och springa, drick inte kaffe eller cola etc. etc. Men viktigast är nog att känna sin egen kropp och aldrig ta mer än vad man tål, att hålla sig till läkemedelsverkets rekommenderade intag är nog bra början...

Har du tur så kanske du har någon krampslösande medicin hemma som du kan ta, men hur många har det?
Citera
2011-09-09, 09:53
Bannlyst
Min tolerans är för too high så jag har krypton, kan jag ta det och lite tram för att förbättra effekten?

Mvh
Citera
2011-09-09, 10:59
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Min tolerans är för too high så jag har krypton, kan jag ta det och lite tram för att förbättra effekten?

Mvh

Ska inte vara några problem!
Citera
2011-09-09, 12:16
Medlem
HerrSilvers avatar
Sådär, ramlade in 100st 50mg tramadol i brevlådan idag!

500 riksdaler fick jag betala.
Citera
2011-09-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercedesbenz
Kroppen vänjer sig och effekter avtar så är det bara, mitt råd är att vara flexibel då kan man njuta av knarkar-liv.

Visa ord!
Citera
2011-09-09, 18:33
Medlem
Sisofyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden

Hur blir man påverkad av tramadol?
Eufori, välbefinnande, prestsationshöjande, starkt oros och depressions-dämpande, stimulerande (allt blir kul, till o med att rensa avlopp m.m).

Precis vad jag gjort nu... Skitbra!!
Det är aldrig så rent hemma hos mig som när jag har trallala

Löv it.

Men jag har varit vaken sen 4 i morse och vill inte somna ännu, nån som har nått knep så man inte noodar bort?
Citera
2011-09-09, 18:35
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisofys
Precis vad jag gjort nu... Skitbra!!
Det är aldrig så rent hemma hos mig som när jag har trallala

Löv it.

Men jag har varit vaken sen 4 i morse och vill inte somna ännu, nån som har nått knep så man inte noodar bort?

Håll dig sysselsatt bara med nånting. Gillar du inte att nodda?
Citera
2011-09-09, 18:44
Medlem
smoketheherbs avatar
Finns inge bättre än att n0ddah! lavve it
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in