Jag tänder av just nu efter som jag skrev 1 vecka brukande och det nästan så att man ångrar. Av dom droger jag har testat kan jag närmast jämföra med XTC som jag köpte på utlandsresa
Men då var det riktig hardcore påverkan ochså inte kärring effekten som man får av tramset. Visst man var lite dämpad på något märkligt sätt 2 dagar efter intag. Men någon AT kom inte på tal.
Ska berätta om mini AT (nu kanske någon skrattar åt mig och säger vart kommer AT efter 1 vecka ifrån med det är så jag känner mig). Igår var jag wasted kort sagt. Idag var jag wasted fast med obehagliga känslor, ingen matlust den mat jag åt rann ut , utan att uppehålla sig i magen. Allmänt trött dåsig och helt slut i skalle. Vill bara ligga/sitta i stora drag. Sover som en gris. Maniskt runkande kom från ingenstans ochså
Nu visste jag dock vad jag skulle förvänta mig eftersom jag körde samma race tidigare i vintras på 1 vecka, fast denna gång känns det en aning obehagligare.
Så här i efterhand kan jag säga att den ringa effekten är knappast värd att må så här efteråt. Om man jämför som jag skrev tidigare med xtc så är effekten väldigt liten och AT verkar ingen rolig även efter kort brukande (vill inte tänka vad ni som drog på stora doser under lång tid gick genom).
Aldrig mer säger jag bara, skulle slänga om jag fick dessa piller gratis. Dock är jag en erfarenhet rikare
även om det inte är första gången.