Okej, nu har jag lite bättre koll på vad man har att göra med för slags rus, det var verkligen inte som jag förväntade mig. Har bombat totalt 2000mg under dagen idag, och har lyckats få till några galet skruvade noddningar och halv-vakna drömmar.
För mig så växlar det ungefär var 3 minut mellan totalt nykter (i tankarna iallafall) till att medvetandet bara flyter iväg liksom. Jag drömmer fast jag är vaken och får nästan lite hallisar. Det börjar med att ögonen ger vika för en slags varm våg, och jag börjar skela något enromt, sen fastnar jag med blicken på nått och så vips, så drömmer jag!

Jag kan till och med se sakerna i mitt rum, men dom har en helt annan roll i drömmarna, tex så blev ett levande ljus en strålkastare. Jag har haft de mest sjuka dagdrömsupplevelserna idag. Jag saknar dock fortfarande euforin, känner bara en mild liten förnöjsamhet typ. Hur som hellst en mycket intressant drog-upplevelse. Har märkt att jag är röd på näsan av allt kliande och har röda/blåa ringar runt ögonen, vilket inte är så lustigt kanske..
Hur pass farligt är det att dra i sig 2000mg på en dag? Någon som har statistik över toxiciteten?