Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-03, 00:47
  #205
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Blir ett dyrt spelår 2017 märkte jag när jag kikade. Får väl se hur många spel som skjuts upp till 2018 iförsig.

Tales of Berseria
Digimon new world order.
Persona 5
Horizon zero dawn
Red dead redemption 2
Kingdom hearts 3
Mass effect andromeda
South park Fractured Butt Whole
Final fantasy XII'
Final Fantasy VII remake

Sen brukar det ju alltid dyka upp några niche japanska titlar plus att jag säkert glömt något.
Citera
2017-02-27, 14:21
  #206
Avstängd
BaZoBazos avatar
när släpps det nya gran turismo sport?????
Citera
2017-02-27, 16:47
  #207
Medlem
Star Trek bridge crew har jag varit lite skeptisk till från början. Jag har aldrig riktigt tyckt att något star trek-spel gjort Star Trek rättvisa. Efter att ha spelat werewolves within och hittat en gemenskap på precis rätt nördighetsnivå har jag dock fattat beslutet att likt övriga ww-vänner skaffa det på releasedagen.
GT Sport kommer också att skaffas på releasedagen, hoppas det blir 2017.

Lego Worlds är förbokat, och fler legospel blir det nog under året. Lego Harry Potter lär köpas på rea t ex.
Paranormal Activity verkar intressant, men inte bestämt än om det är något jag köper direkt.
Lite nyfiken på Constructor HD också om det har intressant multiplayer.

Allt till ps4.
Citera
2017-03-03, 01:09
  #208
Medlem
Scarabeos avatar
Väntar ivrigt på att Destiny II kommer. Ska enligt herrans massa rykten släppas hösten 2017.

Dying Light II är också något jag kommer köpa direkt det kommer. Inte kommit något releasedatum än vad jag vet.

Ghost Recon Wildlands verkar lovande så det får bli ett köp på det också.
Citera
2017-03-03, 11:53
  #209
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Old Time Hockey och Mass Effect: Andromeda blir det i Mars. Jävligt hajpad inför det förstnämnda. Det jag sett av Mass Effect imponerar inte direkt. Tror tyvärr att EA förstört Bioware för mycket, och att dom som jobbar kvar på Bioware mest verkar hänga på Tumblr och reddit hela dagarna.
Citera
2017-03-03, 12:05
  #210
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
när släpps det nya gran turismo sport?????

Står bara 2017 så det verkar inte vara bestämt än.
Citera
2017-03-03, 12:09
  #211
Medlem
Vilgotaans avatar
South Park: The Fractured But Whole, Old Time Hockey och kanske MLB The Show 17 o senare under året Red Dead Redemption 2 har jag tänkt mig.
Citera
2017-03-09, 21:32
  #212
Medlem
Elementarts avatar
Vampyr har potential att bli ett intressant spel, men det är för tidigt att veta redan nu om det blir värt att köpa för det kommer inte o släppas förrän emot slutet av året.
Citera
2017-03-25, 18:07
  #213
Medlem
tnkns avatar
South Park: The Fractured But Whole. The Stick of Thruth var riktigt underhållande, får hoppas dom lyckas leverera igen.
Crash Bandicoot N Sane Trilogy, nostalgi på hög nivå.
The Surge, håller just nu på med Bloodborne och sökte på liknande spel, verkar lovande att döma utav dom gameplay videos jag sett.
Vore trevligt att få ett releasedatum på det nya God of War, The Last of Us 2 och Shenmue 3.
Citera
2017-03-25, 18:18
  #214
Medlem
doomsdaygods avatar
Crash Bandicoot N Sane Trilogy, tänk att få spela igenom dessa gammla klassiker från barndomen och sen Sonic Mania de som visats än så länge för tankarna tillbaka till Sonic`s stora dagar
Citera
2017-03-25, 18:28
  #215
Medlem
PUSClFERs avatar
I blandad ordning:
  • Persona 5 [PS4]
  • Ever Oasis [3DS]
  • Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia [3DS]
  • Yo-Kai Watch 2: Bony Spirits [3DS]
  • Pikmin for 3DS [3DS]
  • Middle Earth: Shadow of War [PC]
  • Yooka Laylee [PC]
  • Red Dead Redemption 2 [PS4]
  • Tekken 7 [PS4/PC]
  • [Destiny 2 [PS4/PC]
  • Dirt 4 [PC]
  • Death Stranding [PS4]
  • Cyberpunk 2077 [PC]
  • Salt & Sanctuary [PS Vita]
Citera
2017-12-19, 22:47
  #216
Medlem
OrganiCs avatar
Det får bli Days Gone samt Last Of Us II till Ps4.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback