Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 01:23
  #217
Medlem
shitmagnets avatar
Ni No Kuni 2 - Love me some jrpg Nä man har väl tröttnat lite med tiden men ettan var överraskande underhållande såååatteee...

Metro Exodus - Finns inte så många härliga Dystopier utan bas på en massa zombielarv och de föregående var underhållande nog så y not.

Red Dead Redemption 2 - Rockstar är ju beviserligen fenomenala på att skapa sandlådespel och pangande i den råa vildmarken är alltid ett trevligt helgnöje så y the hell not.


Skulle säga Last of Us 2 och God Of War också men har sålt iväg ps4:an till bättre behövande och trötta konsoller brukar ge mig lite rage så...
Citera
2018-03-02, 11:10
  #218
Medlem
Jag funderar på Sword Art Online: Fatal Bullet, skulle vara roligt ifall spelet följer animen någorlunda väl!
Citera
2018-09-22, 18:45
  #219
Medlem
Elementarts avatar
Resident Evil 2 Remake ligger överst på min spel-lista. Jag är ju sugen på Bayonetta 3 och Metroid Prime 4, men det verkar fortfarande oklart när dessa ska släppas.
Citera
2018-09-23, 07:48
  #220
Medlem
majxstros avatar
Sålde ju min PS4... Så först och främst får man införskaffa sig en sådan.
För att köra "Red Dead Redemption 2".

Hade ju tänkt införskaffa BF5 men efter att ha prövat BETAn så har jag bestämt mig att inte stödja den vänster-smörjan.
Dessutom hade jag tänkt köpa NHL19 till PS4 men efter att ha fått låna polarns PS4 och spelat ett gäng matcher så blir det ingenting av det heller.

Metro Exodus till dator kommer bli intressant dock!
Metro spelen är ju helt insane bra.

Dessutom Wolfenstein spelen om det blir någon stor bundle på rea av dem med tanke på att de är på gång att tillverka ännu ett nytt Wolfenstein =)
Citera
2018-09-24, 11:27
  #221
Medlem
ALZIRs avatar
Hade tänkt att införskaffa mig Red Dead Redemption 2 och Fallout 76.
Dock är det ett tag kvar så hade tänkt att förboka dessa spel. Har tidigare aldrig förhandsboka spel och velar vart ifrån man ska förhandsboka.

Någon med erfarenhet varifrån man ska förhandsboka så man får spelen dagen innan släppet eller samma dag? Vill ha dessa spel på skiva så PS store hoppar jag.
Citera
2018-09-24, 17:20
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Hade tänkt att införskaffa mig Red Dead Redemption 2 och Fallout 76.
Dock är det ett tag kvar så hade tänkt att förboka dessa spel. Har tidigare aldrig förhandsboka spel och velar vart ifrån man ska förhandsboka.

Någon med erfarenhet varifrån man ska förhandsboka så man får spelen dagen innan släppet eller samma dag? Vill ha dessa spel på skiva så PS store hoppar jag.

Du får spelet samma dag, inte innan. Vissa spel har dock early releases för de som förhandsbokare men det är främst MMO och andra multiplayer spel.

Annars är pre-order bara en slags reservation och garanti att du kan få spelet vid release.

Vill du spela tidigare så är det nog bäst att lägga ner förhandsbokningar och köpa spelet online på t.ex. Steam, då kan du spela flera timmar innan butikerna öppnar på releasedagen.
Citera
2018-09-25, 01:52
  #223
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilija
Du får spelet samma dag, inte innan. Vissa spel har dock early releases för de som förhandsbokare men det är främst MMO och andra multiplayer spel.

Annars är pre-order bara en slags reservation och garanti att du kan få spelet vid release.

Vill du spela tidigare så är det nog bäst att lägga ner förhandsbokningar och köpa spelet online på t.ex. Steam, då kan du spela flera timmar innan butikerna öppnar på releasedagen.

Alright, tack för infon!
Vilken sida skulle du rekommendera om man ska förhandsboka?
Citera
2021-07-19, 22:08
  #224
Medlem
Elementarts avatar
Fossilfuel har potential, verkar vara en blandning av Alien Isolation o Dino Crisis. Early Access spel på Steam och demot finns att ladda ner. Det skulle behövas piffas upp lite men ser annars intressant ut.

Gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=SDrtlQZVYNI
Citera
2021-07-19, 22:17
  #225
Medlem
Dying Light 2
Silksong
Sniper Elite 5
Citera
2021-07-19, 22:20
  #226
Medlem
DARKTIDE! YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSS

Blir ny burk för åbäket! Detta måste spelas på bra burk!
Citera
2021-08-05, 08:51
  #227
Medlem
Builders of Egypt https://store.steampowered.com/app/8...ders_of_Egypt/
Akhenaten: Rule as Pharaoh https://store.steampowered.com/app/7...le_as_Pharaoh/
Starship Troopers - Terran Command https://store.steampowered.com/app/1...erran_Command/
Citera
2021-10-06, 23:22
  #228
Medlem
Elementarts avatar
Mario Party Superstars ser roligt ut, det tänkte jag köpa på releasen. Jag gjorde nog rätt i att inte köpa det förra Mario Party-spelet som släpptes till Switch, detta verkar mycket bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback