Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-06, 04:23
Bannlyst
Nu när Flashback har blivit ett ganska stort forum och nästintill ett hushållsnamn så vore det intressant att få veta lite om vad det kostar att annonsera på sidan. Vad är priserna för de olika annonsplatserna och hur fungerar det om man vill annonsera på Flashback? Kan man annonsera i specifika forumsdelar och kostar då de olika forumsdelarna olika mycket? Dela helt enkelt med er all kunskap ni besitter om annonser på Flashback.

Det finns ju en "Annonsera" knapp längst ner på sidan där företag kan skriva om de har frågor om annonsering. Provade dock med sökfunktionen men hittade ingen vettig information och jag misstänker att många använder sökfunktionen som första alternativ när de söker information om att annonsera på FB. Personligen så tycker jag att det vore bra om den här trådens ämne gjordes till en sticky för att göra det enklare för era finansiärer att få den grundläggande informationen snabbt utan en utdragen mejl-konversation. I såna fall så har ni mitt godkännande (= jag kommer inte börja gnälla om censur vilket ändå ingen skulle bry sig om ifall jag gjorde) att stänga ner den här tråden och starta en ny med ett mer representativt första inlägg.
Citera
2011-08-06, 12:19
Medlem
jrosens avatar
Tror inte det finns några trådar med särskilt mycket info.
Du får använda dig utav denna länken https://www.flashback.org/contact.php?ad=1
Citera
2011-08-06, 14:08
Bannlyst
Jag tänkte mer om ni moderatorer visste något om detta eller rent av admin själv. Känns inte som att jag vill sitta och besvära admin med mejl om saken då jag själv inte har något intresse av att annonsera just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in