Jag har under en period läst in mig lite i "skitsnacket", och tyckt att det var väldigt intressant. Jag menar alla dessa små omständigheter som knyts ihop till ett större sammanträffande väckte lite intresse i mig. Men efter att ha tittat på många olika filmer och dokumentärer, läst x antal artiklar samt snackat med folk i USA kring detta har jag kommit upp med endast en fråga. Bara en fråga, som sparkar iväg alla motargument till, va? har du bevis för att USA har ansvar för 9/11 osv? (Skildrade tankar kring denna, men jag tror av olika skäl att Bush låg bakom skiten.)
Okej någon form av kraft försöker styra världen, SO WHAT?
Funkar det verkligen? kan folk verkligen bli lurade till satanism?
Illuminatis agenda verkar vara att styrka världen åt sitt håll, men hur definieras världen i detta sammanhang? lättlurade åsnor som inte har kontroll över den psykiska delen i skallen?
Så intressant som det hela är så kan man brista ut i skratt och tänka, vem i helvete skulle gå på skiten?
Det fanns exempelvis en serie i 51 delar som heter " The Arrivals", många är nog bekanta med denna intressanta kollektion av roliga omständigheter. Denna serie samlade allt från "pick-ups" ur madonna framträdanden till köpcentrum med illuminati tänk, efter man tittat på allt så var den första tanken, Oj vad intressant, vilket ansträngande!
Men när allt adderades så slutade det med skratt, och en drivkraft att skriva ner detta för att få vad liktänkande hjärnor har och säga. Gärna lite kritism !
Okej någon form av kraft försöker styra världen, SO WHAT?
Funkar det verkligen? kan folk verkligen bli lurade till satanism?
Illuminatis agenda verkar vara att styrka världen åt sitt håll, men hur definieras världen i detta sammanhang? lättlurade åsnor som inte har kontroll över den psykiska delen i skallen?
Så intressant som det hela är så kan man brista ut i skratt och tänka, vem i helvete skulle gå på skiten?
Det fanns exempelvis en serie i 51 delar som heter " The Arrivals", många är nog bekanta med denna intressanta kollektion av roliga omständigheter. Denna serie samlade allt från "pick-ups" ur madonna framträdanden till köpcentrum med illuminati tänk, efter man tittat på allt så var den första tanken, Oj vad intressant, vilket ansträngande!
Men när allt adderades så slutade det med skratt, och en drivkraft att skriva ner detta för att få vad liktänkande hjärnor har och säga. Gärna lite kritism !