Citat:
Ursprungligen postat av stene1
Apropå hämden, kör på, hitta på något riktigt jävligt så dina föräldrar tänker hur kunde han? Varpå du svarar sen "Hur kunde NI!??"
Det där gillar jag skarpt!
Pantomim, jag är med dig till 100% i din rätt att hämnas. Det är jäkligt synd att du inte kan polisanmäla dem för detta horribla övergrepp (jag lider fan med dig, ingen ska behöva utstå det skit du varit med om). Men även om du KANSKE (man vet aldrig på förhand hur man kommer att må efteråt) når någon slags inre tillfredsställelse om du begår en brottslig handling mot dina föräldrar som hämnd, så kan vi vara säkra på en sak: Du kommer att straffas för det DU gör och därmed blir livet bara ännu jävligare. Oavsett hur mycket moralisk rätt du har att hämnas, så har du ingen laglig rätt att göra det.
Det första du borde göra är att prata med dem igen och helt enkelt kräva att få veta VARFÖR de gjorde som de gjorde. Sen ska du berätta exakt hur dåligt du har mått och mår, pga det de gjorde, och därefter ska du kräva en ursäkt från dem och någon slags kompensation för ditt lidande (vadhelst du nu kan tänka dig som kan kompensera). Kräv sedan att de bekostar en operation som återställer din förhud (kan läkarna fixa könsbyten och skapa snoppar av klittor så ska de väl kunna fixa en ny förhud).
Men om du inte får igenom dessa saker...DÅ håller jag med stene1, gör något som inte är brottsligt men som sabbar rejält för dem och när de frågar dig vad fan du har gjort så kan du slänga tillbaka frågan till dem: Vad fan gjorde NI???
Det är ju inte brottsligt att sabba saker som familjen själv äger...
Hoppas innerligt att du får någon slags upprättelse i det här...