• 2
  • 3
2011-08-18, 10:24
Medlem
0308?? Lägg dig pantomim och sov.

En annan grejj jag tänkte på. Kan inte du ha en sorts kondom som skyddar ollonet? På fullaste allvar! Typ en tjockare kondom?

En sorts medicinsk skyddskondom för omskurna.

Jepp visst faan finns det sådan grunka. Här: http://manhood.mb.ca/

Apropå hämden, kör på, hitta på något riktigt jävligt så dina föräldrar tänker hur kunde han? Varpå du svarar sen "Hur kunde NI!??"
Senast redigerad av stene1 2011-08-18 kl. 10:28.
Citera
2011-08-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anatinae
Är emot omskärelse av barn, men till dina föräldrars försvar så var det åtminstonde inget uppsåtligt elakt.
"Uppsåtet har ingen betydelse, då offret tagit illa vid sig" sa polisen mig.
Det är offrets känlsa av att känna sig kränkt som är det primära, om intentionen var god eller av illvilja var inte relevant.

Jag vet inte om jag håller med, men så sas det.
Citera
2011-08-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stene1
Apropå hämden, kör på, hitta på något riktigt jävligt så dina föräldrar tänker hur kunde han? Varpå du svarar sen "Hur kunde NI!??"

Det där gillar jag skarpt!

Pantomim, jag är med dig till 100% i din rätt att hämnas. Det är jäkligt synd att du inte kan polisanmäla dem för detta horribla övergrepp (jag lider fan med dig, ingen ska behöva utstå det skit du varit med om). Men även om du KANSKE (man vet aldrig på förhand hur man kommer att må efteråt) når någon slags inre tillfredsställelse om du begår en brottslig handling mot dina föräldrar som hämnd, så kan vi vara säkra på en sak: Du kommer att straffas för det DU gör och därmed blir livet bara ännu jävligare. Oavsett hur mycket moralisk rätt du har att hämnas, så har du ingen laglig rätt att göra det.

Det första du borde göra är att prata med dem igen och helt enkelt kräva att få veta VARFÖR de gjorde som de gjorde. Sen ska du berätta exakt hur dåligt du har mått och mår, pga det de gjorde, och därefter ska du kräva en ursäkt från dem och någon slags kompensation för ditt lidande (vadhelst du nu kan tänka dig som kan kompensera). Kräv sedan att de bekostar en operation som återställer din förhud (kan läkarna fixa könsbyten och skapa snoppar av klittor så ska de väl kunna fixa en ny förhud).

Men om du inte får igenom dessa saker...DÅ håller jag med stene1, gör något som inte är brottsligt men som sabbar rejält för dem och när de frågar dig vad fan du har gjort så kan du slänga tillbaka frågan till dem: Vad fan gjorde NI???

Det är ju inte brottsligt att sabba saker som familjen själv äger...

Hoppas innerligt att du får någon slags upprättelse i det här...
Citera
2011-08-19, 19:18
Medlem
"Hämden är ljuv"

Kan jag intyga. Blir alldeles varm innuti och lycklig när jag har lyckats skapa rättvisa genom hämd.

Till er alla som förespråkar förlåtelse:

Vaffan i helvete man behöver väl inte acceptera allt hela jävla tiden heller?? Någon rövknullar dig klart som faan man hämnas! Allt annat är ju idiotiskt. Ååå buhuu förlåt han/hon ångrar sig jättemycket osv osv.

Låt grabben ha sin hämd, låt honom njuta låt honom få någon sorts upprättelse!

Skit i dina föräldrar pantomim uteslut dem från allt! Låt dem förlora sin son.

Ajuste och lägg dig i tid den här gången.
Citera
2011-08-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stene1
"Hämden är ljuv"

Kan jag intyga. Blir alldeles varm innuti och lycklig när jag har lyckats skapa rättvisa genom hämd.

Till er alla som förespråkar förlåtelse:

Vaffan i helvete man behöver väl inte acceptera allt hela jävla tiden heller?? Någon rövknullar dig klart som faan man hämnas! Allt annat är ju idiotiskt. Ååå buhuu förlåt han/hon ångrar sig jättemycket osv osv.

Låt grabben ha sin hämd, låt honom njuta låt honom få någon sorts upprättelse!

Skit i dina föräldrar pantomim uteslut dem från allt! Låt dem förlora sin son.

Ajuste och lägg dig i tid den här gången.

Ja. Förlåtelse är för pussies som inte vågar ta tag i problemet och göra nåt åt saken.
Citera
2011-08-21, 00:55
Medlem
ballobass avatar
bevis eller det har aldrig hänt
Citera
2011-08-21, 01:35
Medlem
Aprilbarnet1991s avatar
Förstår att du vill hämnas, har själv "problem" med en grej som hänt och försöker komma på en bra hämnd att sabba allt inom familjen för henne som hon gjorde för mig.
Och går alltid runt och är arg inom mig för saker med min pappa, hoppas varje dag att han ska dö så jag kan gå på hans begravning och spotta på kistan för att sedan gå ut igen. Så detta med att vara arg, känna hat förstår jag. Inte på samma sätt såklart, men vet att känslan är jobbig.

Men det du vill göra, kommer förstöra ditt liv. Är det värt att kanske åka i fängelse för något (ursäkta..) ett svin har gjort?
Ska du åka ner till hans nivå? Till din mammas och pappas?

Gå till en doktor, se om det går att lösa problemen som blev, dom är himla duktiga nu förtiden.
Och försök få någon att prata med, att lära sig att kontrollera, bli av med detta hatet. Jag vet inte hur man gör.. Köp en säck och börja boxas på? Att få ut detta inom dig. Det förändrar ingenting såklart, men hjälper dig kanske att leva, inte tappa kontrollen.

Var inte ett sånt svin som din pappa var/är och gör något mot honom.
Låter som att du är bättre än det egentligen.
Citera
2011-08-21, 06:44
Medlem
Pantomims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
bevis eller det har aldrig hänt

http://s1126.photobucket.com/albums/...urrent=hej.jpg
Finn fem fel.

OnT. Jag har försökt bearbeta mitt vrede och se till att jag inte skapar mer problem för mig själv än jag redan har. Det "bästa" (läs "mest PK") jag kan göra är att frysa ut mina föräldrar. På något sätt så tror jag det kommer skada mamma mer än pappa för han har ändå aldrig varit särskilt delaktig i mitt liv ändå. Jag skulle inte tveka en sekund på att klippa hela kuken/fittan på dom om jag hade möjlighet, men jag kan inte åka i fängelse pga min flickvän och mina vänner. Hade jag varit helt solo här i livet hade jag skrattat 10 år i streck i min cell, men tyvärr så straffar en fängelsevistelse mina närmsta mer än det straffar mig.

Jag skulle vilja kräva dom skriftligt på ett löjligt skadestånd, typ 10 miljoner, och säga att de antingen skriver under eller försvinner utan spår. Det är inte för att jag direkt förväntar mig några pengar, utan mest för att markera vilka fega kräk dom har varit och att jag ser igenom de lögner dom kastade i ansiktet på mig för 18 år sen.
Senast redigerad av Pantomim 2011-08-21 kl. 06:47.
Citera
2011-08-21, 16:39
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantomim
Det som är läskigt är att vuxna människor skär i kuken på småbarn, medan ett helt samhälle tittar på och tänker "tur att det inte är jag".

Du är bäst (nej, ingen ironi)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in