2011-08-05, 14:38
Medlem
Mr.Kallestropps avatar
Under sommartider tycker jag det blir för varmt att köra skjorta + pullover. Detta leder mig till en fråga:

* Är det ok enligt er att köra på en enkel vit/svart tshirt, eller varför inte en färgklick i form av någon blåvit/rödvit randig tshirt under en pullover?

För övrigt tycker jag själv inte det ser dumt ut på något sätt.
Citera
2011-08-05, 14:46
Medlem
Stockholmssyndroms avatar
Skjorta och pullover kör jag ganska ofta på när det är lite kyligare, tycker även att skjorta och pullover funkar bra tillsammans med kortbyxor om det är för kyligt att bara använda skjorta och kortbyxor. Händer bland att jag har skippat skjorta under pullover och använder då i så fall någon undertröja som har samma färg och som inte syns allt för väl att man har under. Snyggare med skjorta under, men det funkar med undertröja också tycker jag.
Senast redigerad av Stockholmssyndrom 2011-08-05 kl. 14:50.
Citera
2011-08-05, 14:58
Medlem
Hjortronsylts avatar
Varför skippar du skjortan och inte pullovern om nu kombinationen är för varm?

Hur definerar du pullover förresten? Märkt att det defineras olika.
Menar du alla tröjor man drar på sig över huvudet eller menar du den ärmlösa varianten? Om du menar den senare tycker jag nog att du bör skippa t-shirts-combon.
Citera
2011-08-05, 15:43
Medlem
Mr.Kallestropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Varför skippar du skjortan och inte pullovern om nu kombinationen är för varm?

Hur definerar du pullover förresten? Märkt att det defineras olika.
Menar du alla tröjor man drar på sig över huvudet eller menar du den ärmlösa varianten? Om du menar den senare tycker jag nog att du bör skippa t-shirts-combon.
Kör ganska ofta på endast skjorta. Känner mig väldigt bekväm i just pullover så det är därför jag ställer denna fråga till er. Det är främst långärmade pullovers med v-ringad hals.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in